עומר גולדשטיין ופז בש הם אלופי המכביה באופני הכביש

השניים הם אלופי המכביה ה-20 במרוץ אופני הכביש שהתקיים במודיעין בו השתתפו כ-100 רוכבות ורוכבים מ-10 מדינות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פז בש ועומר גולדשטיין הם אלופי המכביה ה-20 במרוץ אופני הכביש שהתקיים במודיעין ביום שישי בו השתתפו כ-100 רוכבות ורוכבים מ-10 מדינות. בש פתחה פער על יריבותיה כבר בהקפה הראשונה מבין שלוש על מסלול שאורכו 21 ק"מ באזור מודיעין ופארק קנדה, שכלל כ-350 מטרים של טיפוס בכל הקפה. בשלב מסוים נראה היה כי הפער בין בש לרודפות הילה יצחק, שירה בירן וההולנדית מרטיה פרנסמן הולך וגדל, אולם מרדף עיקש מצד השלוש צמצם את הפער לכדי 30 שניות בלבד בהקפה האחרונה. בסופו של דבר הצליחה בש לשמור על הפער ולחצות את קו הסיום ראשונה בזמן של 1:54:36 שע'. פרנסמן ההולנדית סיימה שנייה בפיגור של 36 שניות, והילה יצחק שלישית בפיגור 40 שניות מבש.

פודיום נשים במרוץ הכביש של המכביה | צילום: באדיבות איגוד האופניים

אצל הגברים היה זה מרוץ של התשה כאשר בכל הקפה נושרים רוכבים נוספים מהדבוקה המובילה. בסופו של דבר הגיעו לקו הסיום עומר גולדשטיין וסגן אלוף ישראל איתמר אינהורן, ובספרינט סיום צמוד הקדים גולדשטיין את אינהורן וסיים ראשון את חמש ההקפות בזמן של 2:51:03 שע'. אינהורן סיים שני בזמן זהה, ובמקום השלישי סיים עידו בר בפיגור חמש שניות. אחיו הצעיר של גולדשטיין, עידו, סיים ראשון במקצה הנוער.

פודיום גברים במרוץ הכביש של המכביה | צילום: באדיבות איגוד האופניים





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג