עוד שני שיאים ישראלים נשברו באליפות arena ישראל

דניס לוקטב שבר את שיאו של דוד גמבורג במשחה האיכותי של האליפות, 200 חופשי לגברים. שחר מנחם שברה שיא שהיה שייך לעמית עברי ב-400 מעורב אישי נשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דניס לוקטב שובר שיא ישראלי במשחה 200 חופשי

אליפות arena ישראל ננעלה אתמול (שבת) בבריכה בוינגייט עם ערב גמרים אחרון שבהחלט היה שווה לחכות לו. ערב שסיפק שני שיאים ישראלים לבוגרים, פרט לשלל שיאי הגילאים שהושגו כצפוי.

דניס לוקטב מנצח במשחה 200 חופשי אליפות arena ישראל

הכוכב של היום האחרון. דניס לוקטב | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

המשחה הטוב של האליפות היה ללא ספק גמר 200 חופשי לגברים. שיאן ישראל דוד גמבורג פסל בבוקר כך שהוא לא התייצב לגמר, שם הקרב היה בין שני השחיינים הצעירים והמבטיחים דניס לוקטב ותוצר פרנקל, כשגם יעקב טומרקין השתתף, למרות שלא מדובר במשחה עיקרי שלו.

לוקטב בן ה-17 חילק את הכוחות שלו נהדר, ואם בחצי המרחקזה היה צמוד אז בחצי השני הוא הצליח ליצור ראש חץ כשמשני צידיו תומר פרנקל ודניאל נמיר שלא הצליחו להדביק אותו. לוקטב נגע ראשון בקיר בזמן של 1:44.71 דק' ואחרי שבבוקר הוא שבר את שיא הגילאים, הפעם הוא גם שבר את השיא הישראלי לבוגרים של דוד גמבורג. גם תומר פרנקל ירד מ-1:45 דק' וסיים שני בזמן של 1:44.84 דק' ואילו דניאל נמיר סיים שלישי עם 1:45.68 דק'.

שיא ישראלי נוסף הושג במשחה 400 מעורב אישי לנשים. שחר מנחם בת ה-20 שלטה בגמר הזה, ומעניין מה היה קורה אם היתה לה תחרות. בכל מקרה, מנחם הצליחה לשבור בקרוב לשתי שניות את שיאה של עמית עברי וניצחה בזמן של 4:40.11 דק'. היא הקדימה את יעל דניאלי ומאי לווי, ובאותו גמר השחיינית בת ה-12 דריה גולובטי קבעה שיא גילאים חדש, 5:03.03 דק'.

שחר מנחם שוחה באליפות arena ישראל בשחייה

שחר מנחם שוחה באליפות arena ישראל בשחייה

איתי גורביץ' ששוחה במכללת לואיוויל ניצחה במשחה ה-400 מעורב אישי לגברים בזמן של 4:12.41 דק' והקדים את אלכסנדר לבד מקסוול ואת גל כהן גרומי שקבע שיא גילאי 15 חדש, 4:19.57 דק'.

במשחי הגמר ל-50 פרפר לא נרשמו הפתעות מיוחדות כשאצל הנשים ניצחה עמית עברי בזמן של 26.51 שנ' ואצל הגברים מרכוס שלזינגר עם 23:10 שנ'.

הפועל דולפין נתניה היא אלופת המדינה בבריכות קצרות עם ניקוד משוכלל של 1,291 נקודות בתום ארבעה ימים של תחרות. היא הקדימה את מכבי חיפה (1,029 נקודות) ואת הפועל ירושלים (921 נקודות). נתניה היטא גם אלופת הבוגרים, בעוד שאצל הנשים ניצחה מכבי פ.מ רעות. רעות היא גם אלופת המדינה לנוער בדירוג הכללי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג