עודד דנון ניצח במרוץ סייקלוקרוס סביון

ביום שישי, 28 בינואר 2011, התקיים מרוץ היסטורי בישראל. לאחר כשלושים שנות העדרות מנוף התחריות הישראלי חזר הסייקלוקרוס להתקיים בישראל. פארק סביון לא משך המונים אך חלק לא מבוטל מידועני הענף רשם נוכחות. בלטו בהעדרן הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שישי, 28 בינואר 2011, התקיים מרוץ היסטורי בישראל. לאחר כשלושים שנות העדרות מנוף התחריות הישראלי חזר הסייקלוקרוס להתקיים בישראל. פארק סביון לא משך המונים אך חלק לא מבוטל מידועני הענף רשם נוכחות. בלטו בהעדרן הנשים

מאת:וויקטור קטייב


בשישי האחרון  28.01.11 התקיים מרוץ הסייקלוקרוס הראשון בישראל מזה 30 שנה. המירוץ ,אשר נערך בפארק איתנים בסביון, אורגן בחסות BestBike. במזג אוויר קייצי ומפתיע, על מסלול מהיר וזורם אשר הספיק להתייבש אחרי לילה גשום, התייצבו רוכבי שטח וכביש כדי להוריד חלודה ולהשתעשע בשבוע האחרון שנותר לפגרה, לפני פתיחת עונת המרוצים.


מנצחי התחרות על המסלול
צילום: דורית ג.



בשעה 12:15 הוזנק המקצה הראשון, מקצה הספורט (30 דקות). על הקו התייצבו 15 מתחרים: ילדים, קדטים ורוכבי ספורט ביניהם נתי ים ונמרוד כהן, כשהם חונכים מסלול רכיב לחלוטין, זורם ומהיר ומכינים אותו היטב למקצה הבא. ניר יצחקי (טים פוקוס) ניצח במקצה הספורט לאחר שעבר חמש הקפות בזמן של 35:37 דקות.


השתתף ודיווח- וויקטור קטייב
צילום: דורית ג.


את קטגורית הילדים ניצח גל שרף שהפגין יכולת מדהימה וניצח את המירוץ במקום ראשון כללי בזמן של 33:02 דקות . הילד סיים את מקצה הספורט ראשון כללי בהפרש גדול וחצי שעה מאוחר יותר זינק עם רוכבי העלית למקצה של  50 דקות.
בקטגורית אפרוחים ניצח יובל בן משה.



נמרוד כהן
צילום: דורית ג.


זינוק שני היה של רוכבי העלית (50 דק'). בהקפה הראשונה רכבו המתחרים בדבוקה אחת. בהקפה השניה שלושה רוכבים התנתקו מהדבוקה. עודד דנון, דרור פקץ' ותומר רייפר. פקץ' ההחל עם פתיחה חזקה ולאחר הקפה נוספת רייפר ודנון סגרו עליו כשעודד המשיך להגדיל את הפער בינו לבין פקץ ורייפר בכל הקפה. את קו הסיום חצה דנון בזמן של 51:52 דקות (9 הקפות) כשהוא מקדים את פקץ' ורייפר ב- 1:33 דקה.



ניב ליבנר כבר במדי אמורה אנד אוויטה אליה יצטרף העונה
צילום: דורית ג.

קהל רב בא לצפות בתחרות אשר עוררה עניין רב. בשטח התחרות הסתובבו צלמים, משפחות הרוכבים ותושבי המקום. אנשי קהילת האופניים באו לתמוך, לראות ולעודד, רוכבי ת"א (TACC) שחזרו מבילוי חמישי וארגנו אפטר פרטי לעצמם, רוכבות שוהם פוקוס, תמיר אשל מאמן נבחרת הכביש, נמרוד כהן, נירית דולין שופטת התחרות.


עודד דנון בדרך לניצחון
צילום: דורית ג.


גם רוכבי עלית, מתחום השטח והכביש, באו להתחרות ולתמוך בניהם ניב ליבנר, יואב בר, יניב אלירז אמנון הברמן  ועדי דויטש שזינק עם אופני כביש להקפה אחת ונשאר לרכב את כל המסלול בכבוד במקצה העילית. במירוץ השתתפו כ -30 רוכבים שהוזנקו בשני מקצים.


דוכן המנצחים של מקצה העלית.
צילום: דורית ג.


תוצאות מקצה הראשון (ילדים וספורט)
מקצה ילדים:
1 גל שרף שרכב מדהים. 5 הקפות בזמן של 33:02   
2 איתמר אינהורן 36:13
3 עומר מור  36:30

מקצה אפרוחים:
1 יובל בן משה 4 הקפות 33:45
2 אייל מור  34:06
3 שחר מלמד  36:50

מקצה ספורט:
1 ניר יצחקי, טים פוקוס, 5 הקפות 35:37 דקות
2 ארז מלמד, טים פוקוס, 38:48 דקות
3 עמית תבור  4 הקפות  35:25 דקות

קישורים: אופניים, מרוץ אופניים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג