עדכון נבחרת ישראל באופני הרים וכביש | חיימי וגפינוביץ' מנצחים בבית היערן

שבוע לפני המשחקים בבאקו, מנצח אלוף ישראל בתחרות בינלאומית בבית היערן ואילו אלופת ישראל באופני כביש שגם היא תשתתף בבאקו מגיעה במקום ה-16 בתחרות ברוסיה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלומי חיימי מנצח בתחרות בינלאומית בבית היערן צילום סיגמא אופניים 2015
שלומי חיימי מנצח בתחרות בינלאומית בבית היערן צילום סיגמא אופניים 2015

אלוף ישראל באופני הרים ומי שמדורג כיום במקום ה-40 בעולם, שלומי חיימי, ניצח ביום שישי תחרות אופני הרים בינלאומית ברמת C2 שהתקיימה בבית היערן שבכרמל. התחרות התקיימה על מסלול שיארח בחודש הבא את אליפות ישראל באופני הרים. בסיום התחרות הצליח חיימי לצבור עוד 30 נקודות לדירוג הבינלאומי. על המקום השני והשלישי התחולל קרב בין רוכבי ה-U23 הישראלים גיא זסלר וגיא ניב ובין שני רוכבים מרומניה. בסופו של דבר סיים זסלר המקומי במקום השני כשהקדים את ניב. בעוד כשבוע ייצג חיימי את ישראל במשחקי אירופה הראשונים שיתקיימו בבאקו, אזרבייג'אן.

שלומי חיימי בתחרות בבית היערן צילום סיגמא אופניים

חיימי מנצח תחרות בינלאומית בבית היערן בכרמל | צילום: סיגמא אופניים

בנשים ניצחה הרוכבת רותם גפינוביץ' שהקדימה את נגה כורם ומגאן בלצר. היום (ראשון) ימשיך רותם ישי במסע של הנבחרת לצבירת ניקוד והשגת הקריטריון הבינלאומי לאולימפיאדת ריו 2016 כשיתחרה בתחרות ברמה C1 בקוסטה ריקה.

נבחרת אופני הכביש
נבחרת הנשים באופני כביש השתתפה בימים האחרונים בתחרויות בינלאומיות ברוסיה באזור הקווקאז. בתחרויות השתתפו הרוכבות הטובות ברוסיה וכן נבחרות בלרוס, קזחסטאן, סלובקיה וישראל. בתחרות הראשונה, הגרנד פרי של מייקופ שהתקיימה ביום שלישי למרחק 98 ק"מ, סיימה אלופת ישראל, פז בש במקום ה-16 מבין 75 רוכבות. בש תייצג גם היא את ישראל במשחקים בבאקו. עומר שפירא סיימה במקום  ה-41.

נבחרת ישראל באופני כביש בתחרויות ברוסיה צילום איגוד האופניים

נבחרת ישראל באופני כביש בתחרויות ברוסיה | צילום איגוד האופניים

בטור של אדיגייה שהתקיים בימים רביעי עד שבת למרחק כולל של כ-310 ק"מ, סיימו בש ושפירא במקומות 16 ו-19 בהתאמה, רוכבת הנוער הילה יצחק דורגה 57. התחרויות היוו הכנה מצוינת עבור בש לתחרות בבאקו ועבור שאר הרוכבות הצעירות ניסיון חשוב בתחרות בינלאומית.

בשבוע הקרוב ישתתפו עידו זילברשטיין ויואב בר שייצגו את ישראל במרוץ הכביש לגברים בבאקו, בטור של סלובקיה במסגרת הקבוצה המקצוענית הישראלית Cycling Academy.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג