עדי דויטש קטוע הרגל, סיים את תחרות האולטרה-מן מהכנרת ועד אילת

למרות המגבלה התחרה באירוע הראשון מסוגו אשר כלל שחייה למרחק 10 ק"מ, רכיבה של 420 ק"מ וריצה למרחק 84.4 ק"מ בשלושה ימים מהכנרת ועד אילת; דויטש: "אני מקווה מקווה שההצלחה שלי תשמש מקור השראה לאחרים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום חמישי סיים עדי דויטש, נכה צה"ל, חבר בית הלוחם תל אביב, בעשירייה הראשונה את תחרות האולטרה-מן הישראלית הראשונה. דויטש, 56, שאיבד את רגלו בלבנון בשנת 1980 ושלפני שנים אחדות הותאמה עבורו פרוטזה ממתכת, שחה 10 ק"מ, רכב 420 ק"מ על אופניים ורץ 84.4 ק"מ בשלושה ימים מהכנרת ועד אילת. בתחרות השתתפו 22 ספורטאים שנערך לזכרו של סגן אבי פישר שנהרג בלבנון.

85590-2

שחה 10 ק"מ, רכב 420 ק"מ על אופניים ורץ 84.4 ק"מ. עדי דויטש (משמאל) | צילום: אלבום פרטי

עוד כתבות בנושא
הטריאתלון הקשה והאכזרי ביותר על כדור הארץ
קשה אבל הוגן: 10 התחרויות הקשות בעולם
ספורטאי השבוע של שוונג || עדי דויטש

"התמודדות פיזית ומנטלית עם אתגר קשה"

תחרות האולטרה-מן וואלנס ישראל, היתה אירוע ראשון שנערך בארץ במתכונת הנהוגה ברחבי העולם. התחרות שנמשכה שלושה ימים, כאשר כל ספורטאי מנהל את התחרות באופן עצמאי, ובאחריותו לדאוג לצוות ליווי ותמיכה לוגיסטית לאורך התחרות שיספק לו את התזונה והשתייה הנדרשת לאורך כל היום.

ביום הראשון חצו המשתתפים את הכנרת ממזרח למערב, שחו 10 ק"מ ורכבו מחוקוק עד לבית אלפא, מרחק של 140 ק"מ. ביום השני רכבו מבית אלפא לאורך כל כביש הבקעה, ועד פראן מרחק של 280 ק"מ. "ביום השלישי" סיפר לשוונג דויטש, "התחלנו את הריצה בשעת בוקר מוקדמת, הוזנקנו בדבוקה אחת מצומת מנוחה. הדבוקה התפרקה לאחר מספר קילומטרים וכל ספורטאי רץ בקצב שלו. הריצה התנהלה בדרכי עפר בתוואי שטח שלעתים היה בעל עבירות קשה. רצנו מהצד המזרחי של כביש 90 בואכה אילת, למרחק של 84.4 ק"מ. עד לשער הסיום בטיילת של אילת".

85590-1

מקווה שההצלחה שלו תשמש מקור השראה לאחרים | צילום: אלבום פרטי

עוד מספר דויטש כי עבורו היתה זו חוויה מעצימה ומחזקת. "היתה זו התמודדות פיזית ומנטלית עם אתגר קשה. אני גאה שהצלחתי לעמוד בו בצורה טובה ולסיים את האתגר בחציון הראשון של המתחרים. האירוע לא היה תחרותי אלא אתגרי ולכן אין מיקומים רשמיים. אני מקווה שההצלחה שלי לעמוד בתחרות במתווה קשה מאתגר ותובעני כזה תשמש מקור השראה לאחרים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • חסן פרג הגיב:

    אלוףף.. אין עלייך ובוודאי אתה המקור להשראה.. יישר כוח, נחת, בריאות ואריכות ימים

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג