סרג'יו סנטוס יאמן את האלתרמנים

מאמן נבחרת פורטוגל בטריאתלון, סרג’יו סנטוס, יאמן מהיום את הטריאתלטים הבכירים של ישראל רן ודן אלתרמן, שסיימו כעת מחנה אימונים בפורטוגל ובדרכם לתחרות הראשונה בווטולקו במקסיקו, שתתקיים בשבת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מאמן נבחרת פורטוגל בטריאתלון, סרג'יו סנטוס,
יאמן מהיום את הטריאתלטים הבכירים של ישראל רן ודן אלתרמן, שסיימו כעת מחנה
אימונים בפורטוגל ובדרכם לתחרות הראשונה בווטולקו במקסיקו, שתתקיים בשבת

מאת:ניר רייכמן


המסע לעבר אולימפיאדת לונדון 2012 החל כבר לפני 4 חודשים, ורמת הדריכות של הספורטאים עולה. רשימה כל-כך חזקה של טריאתלטים לא ראו בווטולקו, מקסיקו כבר שנים כשהבולט שבהם הוא אלוף העולם הטרי חבייר גומז.


סרג'יו סנטוס (בחולצה האדומה) / צילום: ITU


נציגנו בתחרות במקסיקו, רן ודן אלתרמן, ימשיכו לעבר מטרתם העיקרית, שהיא להתייצב על קו הזינוק בלונדון 2012. היום הם בדרכם לקראת התחרות הראשונה לאחר אליפות העולם. בתקופה האחרונה הם נמצאים במחנה אימונים בפורטוגל בריו מיור באחד המתקנים הטובים והחדישים בעולם, תחת שרביטו של המאמן החדש, סרג'יו סנטוס, מי שאימן את נבחרת פורטוגל עד אליפות העולם שנערכה לפני חודש בהונגריה. סנטוס אימן בין השאר גם את הטריאתלטית שניצחה יותר תחרויות סבב גביע העולם מכל אחת אחרת, וונסה פרננדז, וגם את ברונו פייס, ג'וו סילבה הכוכב הפורטוגלי העולה, אלוף אירופה עד גילאי 23 ו- 5 בעולם לבוגרים.

"הבנו שמשהו שאנחנו עושים לא מסתדר טוב, אז פנינו אליו. תמיד הרגשנו טוב עם האימונים שלנו אבל בתחרויות משהו לא הלך," מספר רן אלתרמן ומוסיף "הכרנו את סרג'יו כבר הרבה שנים מתחרויות ומחנות אימונים… וראינו את התוצאות, הבנו שהוא אחד הטובים ולכן פנינו אליו. כיוון שהוא הפסיק לאמן את הנבחרת הפורטוגלית נוצרה האפשרות שנתחיל לעבוד ביחד אבל היה לו חשוב שנעשה את זה אחרי אליפות העולם."

כאמור זה אחת מהתחרויות שמקנות ניקוד לאולימפיאדה והמטרה הראשונה והעיקרית של התאומים כמו כל יתר המתחרים שלהם היא לטפס בדירוג, "נראה לנו שמקום ב-20 הראשונים יהיה ממש טוב אבל בסופו של דבר חשוב גם איפה המתחרים שלנו יסיימו."

בנוסף למתחרים ניצב לפני רן ודן אתגר נוסף, אחד המסלולים הקשים בסבב, השניים שהתחרו שם לפני שנתיים מספרים, "זו תחרות קשה מאוד עם תנאים מאוד קשים. התחרנו שם לפני שנתיים והיה ממש ממש חם. כמו כן, מסלול הרכיבה מאוד מאתגר ויש שתי עליות מאוד אגרסיביות בכל הקפה וכנ"ל גם בריצה."

חדשות טריאתלון ישרוטל אילת
קצת יותר מחודש תארח העיר אילת את אליפות ישראל ואת תחרות סבב אליפות אירופה, רשימת המשתתפים המעודכנת ביותר מלמדת על תחרות ברמה גבוהה בהרבה מזו שהיתה בשנה שעברה, תחרות שחבל לפספס. בין הנרשמים הוא לא אחר מהמדליסט האולימפי מאתונה סבן רידרר והצרפתי לורון וידל, הממוקם 5 באירופה בשנה האחרונה ואחד מהשמות הבולטים בסבב אליפות העולם, שניהם עומדים בראש של רשימה איכותית ביותר.

בנוסף, תתקיים תחרות מהמעניינות זה שנים בין הדור המנוסה והוותיק, דן ורן שיכולים להשלים עשור של אליפיות לבין הדור הצעיר, יונתן מלכא רון דרמון שרק לפני חודש סיים חמישי בעולם.

צילום שער / רן ודן אלתרמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג