סקירת אתרי אינטרנט ישראלים בנושא אופניים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

חנויות האופניים שצצו ועלו בשנתיים האחרונות כפטריות אחרי הגשם, העלו את רמת החשיפה למוצרים הנמכרים באמצעות אתרי אינטרנט נלווים.
ישנן חנויות ויבואנים אשר לא ראו לנכון להשקיע באתר אינטרנט כבעוד אמצעי פרסום הכרחי כמעט, אך הם לא ישכחו להפנות את קהל הצרכנים לאתרי אינטרנט של היצרנים בחו"ל, אבל בסה"כ ישנה הבנה של המוכרים בארץ לגבי חשיבותו של האינטרנט לצרכן הבודק, המשווה והמתלבט.
יצאנו אל השטח וערכנו עבורכם סקירה קצרה על אתרי האינטרנט הישראלים, מה תמצאו שם, מה תיקנו שם ואיך תתעדכנו על דגמים חדשים, הפתעות ומבצעים.
כאן המקום לציין כי לא נסקרו כל חנויות האופניים ועמנו הסליחה על אלו שהשמטנו.



פדלים – מכיל מידע רב על המוצרים הנמכרים בחנות

פדלים
www.pedalim.com
– החנות הירושלמית, שקיימת לא יותר משנה אחת, צברה לה שם ומעמד בקרב הרוכבים ההרריים, בעיקר בזכות אופני ה-IRON HORSE, אותם הם מייבאים. אתר האינטרנט של פדלים, מכיל מידע רב על המוצרים הנמכרים בחנות, כל הדגמים, כל האביזרים ובסה"כ מלאי גדול ורחב של מוצרים תמצאו באתר האינטרנט של החנות. חסר – מחירים של מוצרים, עדכון – עושה רושם שמעדכנים את האתר בתדירות גבוהה, מכירה באמצעות האתר – אין, הרשמה לניוז-לטר ועדכונים על מבצעים חודשיים – יש.



קנונדייל – חסרון גדול של האתר – היותו בנוי בטכנולוגיית פלאש

קנונדייל –
www.daa.co.il – מחלוצי האינטרנט הרכוב בישראל, שם ,תמצאו את כל האינפורמציה על מותגי החברה (ויש הרבה כאלה), החל מאופני ווילר, וקנונדייל כמובן, דרך הביגוד שמיובא על ידם ועד מוצרי התזונה וספורטאים מאומצים (עמוד בבניה). מה שלא תמצאו שם זה פרטים על המוצרים עצמם, מחירים ואינפורמציה חשובה באמת. עוד תמצאו – לוח מכירות יד שניה, מבצעים אטרקטיביים (לא בטוח לגבי תוקפם) וחברות במועדון וולוו קנונדייל, שעושה רושם כמועדון רציני ומבטיח. חסרון גדול של האתר – היותו בנוי בטכנולוגיית פלאש, מה שיכול להוות בעיה אצל חלק מהגולשים וגם על מתחזקי האתר ביכולת העידכון וכו'.



ונטיל – הבינו את חשיבות האינטרנט ככלי פרסומי

ונטיל – www.ventil.co.il – חנות פריפריאלית בת שנה וחצי,שוכנת דרומית לעפולה שם הבינו את חשיבות האינטרנט ככלי פרסומי. האתר מכיל פרטים על מנהלי החנות והצוות המקצועי, שלל מותגים ואביזרים שונים עם פרוט מינימלי על כל אחד מהם. בונטיל שמים דגש על השרות ולכך הם הקדישו עמוד שלם מלווה בתמונות. עמוד חדשות ומבצעים עושה רושם די מעודכן וישנם גם אירועים אותם עורכת החנות במהלך החודש ומפורסמים באתר. גלריית התמונות מכילה צילומים מרכיבות של חברי החנות ואירועי רכיבה שונים.



רוזן מינץ – מי שישקיע ימצא אינפורמציה מועילה ותכנים מגוונים

רוזן מינץ –
www.rosen-meents.co.il – החנות המתיימרת להיות הגדולה בארץ לאופניים וגלישה, מחזיקה אתר שהוא חציו אופניים וחציו ים – אך יש בהחלט עדיפות לתחום האופניים .
באתר תמצאו כתבות ומאמרים בנושא אופניים, תחרויות וטיולים, פורום (שלא הצלחתי להכנס אליו), לוח יד שניה, צילומים וסרטים, הורדות ועוד הרבה דברים אחרים. האתר עמוס בתוכן ובקלות אפשר ללכת שם לאיבוד. מה שכן, מי שישקיע ימצא אינפורמציה מועילה ותכנים מגוונים. השוס הגדול של האתר – מכירות פומביות – אך הטכנולוגיה עלובה ומיושנת.



מצמן מרוץ – ראוי שיעשו שם משהו – או פשוט יסגרו את האתר

מצמן מרוץ –
www.matzman-merutz.co.il – בדומה לחנות הקודמת, האתר של מצמן מרוץ, מתיימר להיות אתר מכירות האופניים הגדול ביותר. אמנם תוכלו לבצע רכישות של מוצרים שונים בחנות המקוונת שלהם, אך לא נראה כי הרבה אנשים עושים זאת. החנות כבדה, לא נוחה, לא מעודכנת, חסרת מוצרים רבים, ובכלל האתר נוהג לנוע מידי פעם ימינה ושמאלה. יפה עשו במצמן כשחשבו על מכירות מקוונות, אך היו יכולים להשקיע קצת יותר באריזת המוצר החדש. פרט לחנות, תמצאו שם הפניות לעמודים בבניה, עמודים שאינם קיימים – בקיצור – בלאגן. ראוי שיעשו שם משהו – או שפשוט יסגרו את האתר.



סי.טי.סי שומר לאורך כל הדרך על מראה אחיד, נקי, אסטטי

סי.טי.סי –
www.ctc.co.il – אתר הבית של יבואני טרק, קיים כבר כמה שנים והוא שומר לאורך כל הדרך על מראה אחיד, נקי, אסטטי בקיצור – כמו שצריך. באתר תוכלו למצוא חדשות ומבצעים המתעדכנים אחת לכמה זמן, רשימה של דגמי אופניים ואביזרים, עם קישורים לאתרי הבית שלהם, עמוד אינפורמטיבי על החברה וזהו בערך. האתר הוקם ע"י חברת דפי זהב וככזה הוא לא מתאפיין ביצירתיות רבה (אולי זה לטובה) – אך בהחלט עונה על הצורך המידי והקיים.

חנויות נוספות – מייק בייק http://www.mikebike.co.il וסינגל טרק www.thesingletrack.co.il, האתר לא בכלל לא עלה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג