סמסונג אלקטרוניקס נותן החסות של ישראמן 2012

חברת סמסונג אלקטרוניקס תתן חסות לתחרות איש הברזל ישראמן אילת שתתקיים בינואר 2012, לאחר שחתמה על הסכם עם הנהלת ישראמן ומעתה יקרא שם התחרות Israman Samsung
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תחרות Israman Samsung היא אחת מתחרויות איש הברזל הקשות בעולם. במסגרתה המתחרים צריכים להשלים 3.8 ק"מ שחיה בים, 180 ק"מ רכיבה על אופניים וריצת מרתון – 42.195 ק"מ. במקביל, קיים גם מסלול "חצי Israman Samsung" בו המתמודדים ישחו למרחק 1.9 ק"מ, ירכבו על אופניים למרחק של 90 ק"מ וירוצו חצי מרתון- 21.1 ק"מ.

ישראמן סמסונג 2012

בשנת 2010 נבחרה תחרות Israman כאחת מ- 10 תחרויות איש הברזל הטובות בעולם, על ידי ה"טריאתלט מגזין" – מגזין הטריאתלון המוביל בעולם. התחרות תתקיים בינואר 2012 וישתתפו בה למעלה מ- 1000 ספורטאים מהארץ ומהעולם שיתחרו במקצים השונים, והציפייה היא כי אלפי אנשי ברזל ובני משפחותיהם מרחבי העולם יציפו את אילת בחורף הקרוב.

ניר ברק, מנכ"ל חברת שוונג מפיקת תחרות ישראמן סמסונג אילת אמר:
"אנו מברכים על הצטרפות SAMSUNG למשפחת אנשי הברזל הישראלים, וגאים שמותג בינלאומי מהגדולים והמובילים בעולם בחר לקחת חלק בתחרות בינלאומית מהמובילות בעולם. ישנו חיבור טבעי בין התחרות לבין Samsung ולא לחינם בחרה Samsung  לקחת חסות על הישראמן. ערכי המותג של Samsung, חדשנות, אתגר, וחלוציות הן הערכים המובילים גם את תחרות Israman Samsung  ולכן מדובר על שיתוף פעולה טבעי למדי. אנו נרגשים מההזדמנות שנפלה בחלקינו לעמוד בשורה אחת עם אירועים בינלאומיים בהן לוקחת סמסונג חסות ונדאג לעמוד באתגר בכבוד"

 

זינוק לישראמן 2011


ברק פלאצ'י, מנהל השיווק של Samsung ישראל, ברך אף הוא על החיבור בין המותג לבין התחרות. לדבריו  "החיבור בין סמסונג לבין תחרות הישראמן הוא טבעי ביותר. ספורט, אורח חיים בריא, והישגיות הם מערכי הליבה של סמסונג. כבר שנים רבות שסמסונג העולמית לוקחת חסות על אירועי ספורט ותחרויות ספורט שונות, והחל מסוף שנות השישים – סמסונג היא גם אחת מנותנות החסות הראשיות של המשחקים האולימפיים. אנחנו רואים קשר ישיר בין חתירה למצוינות והישגיות בספורט לבין החתירה המתמדת שלנו לשפר עוד ועוד את המוצרים וחווית הלקוח שלנו. תפיסת העולם של סמסונג שמה את האדם במקום הראשון ורואה בו לא רק צרכן אלא אדם החי חיים מלאים, ומעודדות אותו לחיים בריאים ולהישגיות ומצוינות בכל תחום בחייו".

 

 סמסונג אלקטרוניקס, מובילה בינלאומית בתחומי המוליכים-למחצה, טלקומוניקציה, תקשורת דיגיטאלית וטכנולוגיות איסוף דיגיטאלי. בשנת 2010 עמד מחזור המכירות הכולל של החברה על 135.8 מיליארד דולר. החברה מונה כ- 190,500 עובדים, המועסקים ב- 206 משרדים ב- 68 מדינות. החברה כוללת תשע יחידות עסקיות עצמאיות: תצוגה ויזואלית, תקשורת סלולארית, טלקומוניקציה, מוצרים לבנים, מדיה דיגיטאלית, פתרונות IT, זכרונות, סמיקונדוקטורים ומערכות LSI ו- LCD . סמסונג אלקטרוניקס הוכרה כאחד המותגים הבינלאומיים בעל קצב צמיחה מן המהירים בעולם; החברה הינה יצרנית מובילה של טלוויזיות דיגיטאליות, שבבי זיכרון, מכשירי טלפון ניידים, ומסכי TFT-LCD.

למידע נוסף, נא בקרו באתר סמסונג ישראל samsung

לפרטים אודות התחרות היכנסו לאתר ישראמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג