סיכום תחרות SHIMANO MINI DH בית קשת

סבב הדאונהיל לעונת 2010 הגיע לסיומו ביום שבת האחרון עם התחרות החמישית, שהתקיימה ביער בית קשת. במהלך התחרות הוכרזו גם הזוכים בסבב כולו. נתראה בשנה הבאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


סבב הדאונהיל לעונת 2010 הגיע לסיומו ביום שבת האחרון עם התחרות החמישית, שהתקיימה ביער בית קשת. במהלך התחרות הוכרזו גם הזוכים בסבב כולו. נתראה בשנה הבאה

מאת:מערכת שוונג


ביום שבת ה 13.11 נערכה ביער בית קשת התחרות החמישית והאחרונה בסבב Shimano Mini DH שמארגן כספי סייקלינג – המרכז המקצועי לאופניים עם איגוד האופניים. מסלול התחרות בבית קשת הינו מאתגר במיוחד וחביב מאוד על קהל רוכבי הדאונהיל בשל אופיו הטכני והזורם, אך הדבר המרכזי שמבדיל אותו משאר המסלולים בארץ היא העובדה שהמסלול, אשר נבנה ע"י חברת עז הרים, הינו המסלול היחיד בארץ (כרגע) אשר הוכשר ואושר ע"י קק"ל לתחרויות דאונהיל רשמיות ומהווה פריצת דרך.

 יער בית קשת נמצא בגליל התחתון בין צומת גולני לקיבוץ בית קשת. תחילת המסלול נמצאת ממש בסמוך לדרך נוף יער בית קשת והקהל הרב שהגיע לצפות בתחרות זכה לקבל אירוע אופניים מלא באדרנלין  אקשן והתרגשות לצד יער מקסים ונוף יפיפה. לתחרות נרשמו 62 רוכבים מוכשרים כאשר גיל צעיר הרוכבים היה 10, שהגיע כל הדרך מאילת וגיל זקן הרוכבים עומד על 45.  

הרוכבים הוזנקו על מסלול מסודר מראש ההר עד לתחתיתו. הרוכב אשר קבע את הזמן המהיר ביותר בכל קטגוריה הוכתר כמנצח התחרות. בסוף האירוע נערך פודיום נוסף לפודיום הקבוע והוא הפודיום למנצחי הסבב כולו, כאשר בכל אחת מחמשת התחרויות בסבב עד כה הרוכבים קיבלו ניקוד לפי מיקומם והרוכב אשר הצליח לצבור את מירב הנקודות הוכתר בתואר היוקרתי – אלוף הסבב.

מתחם כינוס הוקם לרווחת הקהל, מוזיקה הושמעה ברחבה, בנות רד-בול חילקו משקאות אנרגיה לרוכבים ולקהל, המתחרים נעמדו על במת ההזנקה והתחרות יצאה לדרכה.

 


 צילום: דור הירש

בשל תנאי מזג האוויר והמחסור בגשם תנאי המסלול היו מדורדרים במיוחד ומתוך 62 רוכבים שנרשמו לתחרות, שישה נאלצו לפרוש בזמן האימונים בשל פציעות. הקהל לעומת זאת נהנה מאירוע אקסטרים First class כשהוא צופה ברוכבים דוחפים את יכולת הרכיבה עד הקצה ומנסים לשרוד את המסלול האתגרי.

בסופו של יום היה זה שגיא קופל (661, Royal, Mavic, Morewood) שקבע את שיא המסלול ועצר את השעון על 1:40.00. שני הגיע הרוכב אביב ינובסקי (רוזן&מינץ , Rocky Mountain) עם זמן של 1:42.28 ושלישי הגיע דן דורון (Fox , Morewood) עם זמן של 1:45.58 .

סבב הדאונהיל ימשיך גם בעונת 2011 עם מסלולים חדשים, אווירה כמו שיש רק באירועי דאונהיל, מתחרים מוכשרים, קהל משולהב והרבה שמחה ואנרגיות. המארגנים כספי סייקלינג מבקשים להודות לכל נותני החסות שליוו את הסבב לאורך השנה: DAA יבואני SHIMANO נותני החסות הראשית לסבב │חברת קל-גב יצרני תיקי הרכיבה OUTDOOR │ חנות האופניים ביסיקלטה │ש.א נועם יבואני FOX , WTB │איגוד האופניים │חברת אגנטק יבואני OAKELY , POLAR

תוצאות:
קטגוריה ילדים 13-14: מקום ראשון – שפיר עדי, מקום שני – תמיר ליאני, מקום שלישי – דניאל גוזלן
קטגוריית קדטים 15-16: מקום ראשון – רז הופמן, מקום שני –  יונתן יתום, מקום שלישי – אבי תמיר
קטגורית ג'וניורס 17-18: מקום ראשון – ענבר דואדי, מקום שני – גולן שוסטר, מקום שלישי – שגיא אברהמי
קטגוריית בוגרים 19-29: מקום ראשון – ניר ביבאס, מקום שני –  גל חסון, מקום שלישי – אוהד וסרלאוף
קטגוריית מסטרס 30-39 : מקום ראשון – אלכס אדלר, מקום שני – דימה רפקין, מקום שלישי – אלכסנדר אבלסקי
קטגוריית מסטרס 40+: מקום ראשון – מירון גולדשטיין, מקום שני – אלון פאנטו, מקום שלישי – איציק גרוסמן
קטגוריית PRO 30+: מקום ראשון – אבנר שפיר, מקום שני – אבא יוליאן, מקום שלישי – ירון רפפורט
קטגוריית PRO 16-18: מקום ראשון – שגיא קופל, מקום שני – אביב ינובסקי
קטגוריית PRO 19-29: מקום ראשון – דן דורון, מקום שני – אביעד יזרעאל, מקום שלישי – יונתן ברדלי
אלופי הסבב
קטגורית ילדים 13-14 – תמיר ליאני
קטגוריית קדטים 15 – 16 – רז הופמן
קטגוריית ג'וניורס 17 – 18 – גולן שוסטר
קטגוריית בוגרים 19 – 29 – ניר ביבאס
קטגוריית מסטרס 30 – 39 – דימה רפקין
קטגוריית מסטרס 40+ – אלון פאנטו
קטגוריית PRO 30+ – ירון רפפורט
קטגוריית PRO 16 – 18 – שגיא קופל
קטגוריית PRO 19 – 29 – יונתן ברדלי

צילום שער: צור טריגר



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג