סיכום תחרויות אופני הרים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:נתי ים



נתי ים, מאמן אופניים, מסכם שתי תחרויות אופני הרים שנערכו לאחרונה: מרוץ כוכב יאיר, ומרוץ בית היערן בכרמל.

מרוץ כוכב יאיר 2004 ע"ש רב"ט עילי דגן שנערך ב-25 במאי 2004
מרוץ אופני ההרים שלוקח בכל שנה חלק בלתי נפרד מסבב תחרויות אופני ההרים בישראל, אשר מעמיד את הרוכבים בפני "מבחן אמצע העונה".

התחרות זו התקיימה בערב חג השבועות דבר אשר תרם מאוד לאווירה הנעימה של האירוע. יש לציין כי התחרות בכוכב יאיר מתקיימת ברציפות כל שנה באותו תאריך ומהווה בסיס למדידת ההתקדמות של הרוכבים התחרותיים.

זינוק העלית הוזנק בשעה 7:30 וכלל 5 הקפות של המסלול, ברובו
מישורי, פרט לעליה טכנית ארוכה ובסיומה ירידה מהירה למישור
אל עבר קו הסיום.

בשתי ההקפות הראשונות הרוכבים במקצה העילית רכבו בקצבים נמוכים על מנת לבצע מנוחות אחד על גבי השני עד ההקפה השלישית, בה דורון אמיץ (VC חולון) ניסה להתקיף את אייל שטייניץ (IWCC) בספרינט בעלייה, אך מייד כאשר דורון סיים את הספרינט אייל עלה ותקף שוב בתוך העלייה והשאיר את דורון לבד עד סוף המרוץ.

אייל שטייניץ (IWCC) סיים את המרוץ ראשון והעמיד את השעון על 1.47.02 שעות. אחריו מסיים שני עמוס וולף ת"א R&M) 01:49:37) ושלישי רותם ישי ת"א R&M) 01:49:44).

בית היערן 2004 – 4 ביוני 2004
ארגון מצוין, מסלול טוב, וחברה שאוהבים לעשות את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב. מסטרס חיפה ללא ספק גרפו השנה את כל הקופה בכל מה שנוגע לתחרויות "קרוס קאנטרי" – ללא ספק מירוץ בית היערן הוא הפתעת השנה.

קובי פורת וחבריו ארגנו מסלול יוצא דופן שכמותו לא נראה בישראל עד היום. המסלול באזור היותר יפה של רכס הר הכרמל בנוי ברובו משיפועים בזוויות מטורפות לצד עליות קיצוניות, דרך סינגלים מדהימים. מעבר ממושך דרך הקהל הצליח להעניק תוספת נהדרת לאווירה הכללית של האירוע.

על המסלול:
המסלול בנוי מהקפה של כ-6.5 ק"מ מתחיל בישורת לתוך ירידה מהירה, משם לסינגלים עוצרי נשימה אל עלייה קיצונית ומשם לחלק השני של ההקפה שכולל סינגלים מעל גזעי עצים, דרך סלעים ולקינוח עלייה קשה דרך סינגל לעבר הסיום.

לאחר שיחה ממושכת עם אייל שטייניץ (אלוף ישראל) העיד אייל כי מסלול האופנים הוא המדהים ביותר בו רכב השנה.
"המסלול הוא תחרותי ואגרסיבי כאחד והיפה בו, שניתן גם סתם לרכב אותו לאט ולמצוא מידה עצומה של סיפוק" לדברי אייל.
לציבור הרחב שבא לקחת חלק כצופה הייתה בפעם הראשונה את האפשרות להיות בקרבת המסלול, ולהתרשם מביצועי המקצוענים, הכוללים מעברים מהירים וקפיצות מרהיבות.

את התחרות במקצה העלית ניצח בפער ניכר ובשליטה מושלמת אייל שטייניץ (IWCC), אחריו ובפער של מעל 3 דקות, סיים דורון אמיץ, שלישי עמוס וולף.

השנה הליגה הורידה במקצת את "האגרסיביות" במסלולים, אך המסלול אמש, הזכיר לכל הרוכבים, למה נועדו אופני ההרים.



אייל שטייניץ מניף יד בקו הסיום, בית היערן 2004

ניתן לסכם את התחרות באין ספור מילים, אך הנכון ביותר יהיה לאילו שטרם רכבו במסלול, להגיע ולגבש עמדה לבד!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג