סיכום סבב טרק

כשהאבק שקע -סיכומו של הסבב לא לפני זמן רב הסתיימה תחרות מרתון במשמר העמק, תחרות שסיכמה את סבב  טרק (TREK) הראשון. סבב שקם בזכות סי.טי.סי יבואני טרק, מועצה אזורית מגידו, איגוד האופניים, גלי רונן ועוד שותפים גלויים וסמויים.
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כשהאבק שקע –סיכומו של הסבב

לא לפני זמן רב הסתיימה תחרות מרתון במשמר העמק, תחרות שסיכמה את סבב  טרק (TREK) הראשון. 

סבב שקם בזכות סי.טי.סי יבואני טרק, מועצה אזורית מגידו, איגוד האופניים, גלי רונן ועוד שותפים גלויים וסמויים.



מאת:גל צחור

את התחרות האחרונה ניצח עידן שפירא מקבוצת CCC שבכך קבע את נצחונו בסבב כולו, אחריו סיים דרור פקץ' (ישראל גו פרו) ושלישי סיים עודד דנון אף הוא ממועדון CCC 
באופן סמלי דירוג הסבב ופודיום התחרות תאמו באופן מלא, כולל מקום רביעי- רון שמעון, וחמישי-אליעד דניאל CCC.


דבוקת העלית המובילה


במקצה הנוער ניצח אלעד כהן, שני הגיע גיא שגיב ושלישי חגי שליט, שלושתם מקבוצת CCC. אלעד כהן סיים בראש הדירוג הכללי של הנוער בסבב, רועי גולדשטיין "טימשגב" סיים במקום השני (וזאת על אף שבעת התחרות השלישית הוא בילה בהכנות לקראת גביע עולם בבלגיה עם הנבחרת), גיא שגיב CCC סיים במקום השלישי.

 
מימין- חגי שליט, אלעד כהן, גיא שגיב

במקצה העלית נשים, ענבר רונן CCC שזו תחרות בחצר האחורית שלה, סיימה ראשונה באופן משכנע (זאת לאחר שאת ההקפות הראשונות רכבה כתף אל כתף עם רוכבי עלית גברים) ועידית שוב  CCC סיימה במקום השני.

 
ענבר רונן מסיימת את העלייה לפיניש


דירוג הנשים לכלל הסבב : עידית שוב  במקום הראשון, נגה כורם "טימשגב" שנייה (שאף היא בעת התחרות שהתה בבלגיה עם הנבחרת) וענבר רונן שלישית. 

המטרות שלנו בקימום הסבב, הוא לייצר רצף תחרויות  יציב, איכותי, מקצועי והמשכי. כמו כן לתרום ליצור עונה איכותית וזירה ישראלית משמעותית לרוכבים ישראלים, הן כפלטפורמה להכנות לרמה הבינלאומית והן לרוכבים שאינם מעוניינים להתחרות בחו"ל.

סבב TREK הינו עוגן תחרויות הרים איכותיות, שאנו בקבוצה מרגישים שחייב להתקיים בישראל, מתחייבים להמשיך לעשות את המרב בכדי לספק לכם את המוצר, וזאת בעיקר לאור דלילות מרוצי ההרים טהורי הגזע, מרוצים שכה חסרים לספורטאים שלנו בישראל. השאיפה שלנו בשנה הבאה להרחיב את הסבב שיכלול חמישה מרוצים.

ברשותכם מעט תודות:
חשוב לנו מאד עם כל הביקורות שנשמעות כלפי איגוד האופניים בעת האחרונה לומר, שאילולא הם, הסבב היה נראה אחרת ואף יתכן ולא היה מתקיים, האיגוד פועל במדינת ישראל על כל המשתמע (דלילות תקציבים, משטרה, בירוקרטיה, מדינת צבא ועוד)  ואסור לנו לשכוח את זה.

תודה נוספת היא לאכסניה שבה אתם קוראים את הדברים הללו, שוונג הוא אתר תוכן שנותן במה ראויה וחשובה מאין כמוה לענף שלנו ומה שמתרחש בו, דיווחים כמעט בזמן אמת, עדכונים מחו"ל, יישר כוח.

חשיפה זו מאפשרת לנו (כל מי שעמל על קימום הענף) להיות מוצדקים כלכלית לנותני חסויות, שחלקם שותפים לחזון של קימום ענף, אולם כידוע לכולנו כמאמר הקלישאה "עם חזון לא הולכים למכולת", שותפויות מאין אלה יאפשרו פרסים כספיים משמעותיים יותר, יאפשרו תחרויות שאינן תלויות בכמות משתתפים, שאינן תואמות את מצב הענף ועוד…מה שמוביל אותי להודות לחברת סי טי סי יבואני TREK בישראל, שותפים שלנו מתחילת הדרך, מגבים אותנו גם אם לא תמיד ניתן לראות את ההקשר הכלכלי הטהור.
חברים, ניתן לעשות זאת גם מישראל וגם בישראל, תודה לכל הרוכבים שלקחו חלק בסבב





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג