סיכום משחה תנינים: חוויה שלא תישכח

פסיפס אנושי ומזג אוויר מגוון השלימו משחה נפלא וחיוכים מאוזן לאוזן בהרפתקת האיים של משחה התנינים - במידה שפיספסתם, כך זה היה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה תנינים 2014
משחה תנינים 2014

לא פחות מ-700 שחיינים התייצבו ערב חג שמחת תורה בחוף הים של מעגן מיכאל למשחה התנינים – הרפתקת האיים לזכר נילי ועמירם ורד. פסיפס אנושי ומזג אוויר מגוון השלימו משחה נפלא וחיוכים מאוזן לאוזן בהרפתקת האיים של משחה תנינים שהתקיים אתמול (רביעי).

משחה תנינים 2014

משחיינים מקצוענים ומעוטרים ועד אלו שהיה זה עבורם משחה ים ראשון. משחה תנינים

המבוגרים שבשחיינים עברו כבר את גיל 80, הצעירים שבהם עוד לא בני 10. הם הגיעו מהצפון ומהדרום, בקבוצות גדולות וכיחידים; מיישובי עוטף עזה, חבל אשכול, שער הנגב ואילת, ועד מעלות-תרשיחא וגוש שגב; מרמלה ועד רמת השרון; ממעלה אדומים ועד כפר קרע ואום אל-פחם; מירושלים, תל אביב וחיפה.

עוד כתבות בנושא
תוצאות משחה תנינים
להרשמה למשחה פוסידון

ואיזה הרכב – משחיינים מקצוענים ומעוטרים ועד אלו שהיה זה עבורם משחה ים ראשון. בכל הגדלים המינים הצבעים והצורות. מגוונים ומאושרים. פסיפס אמיתי. ביניהם בלטו בריבוי משתתפיהם קבוצת הכיתה האתגרית מהנגב, קבוצת תקוות, קבוצת הילדים ונוער מקאנטרי זכרון, קבוצת השחייה מכפר קרע, קבוצת תמנון מפרדסיה, לצד קבוצות טריאתלון הגדולות של ניטרו וטימשגב, וקבוצות שחייני המאסטרס אקוותיקים, easyswim, עולם המים, TI, הספסל ומכבי חיפה.
מה שחיכה להם היה פסיפס של מזג אוויר. בוקר שהחל סתווי, הפך בהרף עין לחורפי. גשם שוטף במטח רעמים וברקים שארך כ-20 דקות הפריע להכנות. חלק מהשחיינים הסתכלו אלו על אלו כאילו שואלים אחד את השנייה: "השתגענו?"
אבל למרות הגשם, הים שמר על פאסון. מלא הוד ושלווה, מקבל את המקלחות השמימיות ללא ניד.

משחה תנינים 2014

עם פיזור העננים חזרה השמש וההכנות נכנסו להילוך גבוה

עם פיזור העננים חזרה השמש וההכנות נכנסו להילוך גבוה. באיחור קל הוזנק ראשון המקצה הארוך למרחק 4.5 ק"מ. בין המובילים הראשונים במים, המדליסט האירופי במשחי הגב הקצרים גיא ברנע, אורי סלע משיאני גינס ששחו מקפריסין לישראל, דניאל קציר שהצליח להשלים לפני כשבועיים כשני שלישים מחציית תעלת לה-מאנש עד שקפא ונאלץ לעצור, הוותיקים והמהירים טל סנונית וזהר וייס וכן שני צעירים בני 17, אלון לרנר מגבעתיים ותומר רונן מתל אביב. בסיום המקצה הארוך היו אלו אלון לרנר בן ה-17 ראשון בשם מכבי קריית אונו, דניאל קציר מ-easyswim שני ותומר רונן שלישי. ארבעת הראשונים השלימו את המרחק בפחות משעה. בין הנשים ניצחה במקצה הארוך אבישג טורק הבלתי נלאית מעולם המים, שנייה סיימה רונדה ניסמן ירוקת העד מאקוותיקים ושלישית מיכל שנער, גם היא משחייניות אקוותיקים.
במקצה ה-3 ק"מ דניאל רונן בן ה-19 ממכבי קרית אונו ניצח בהפרש משכנע, שני סיים עילי אמירי בן ה-13 מהפועל קאנטרי זכרון ושלישי הגיע אלי פרידמן הוותיק בן ה-48 מאבן יהודה ו"איילות". במקומות 4 עד 11 במקצה ה-3 ק"מ, אחרי קרב צמוד, סיימו כולם בטווח של 40 שניות ביניהם, בהובלת השחיין האולימפי בעבר ערן גרומי. ליאור בירקאן בת ה-51 מהפועל ירושלים, מהירה כתמיד, ניצחה מבין הנשים, כאשר חגית כהן מחצרים סיימה שנייה ושרון פרל אולשוונג לקחה את המקום השלישי בדירוג הנשים הכללי במקצה זה. עודד רהב, גם הוא משחייני ישראל-קפריסין, חזר לים במקצה ל-3 ק"מ, חמישה ימים בלבד אחרי שהשלים את חציית הים התיכון המזרחי, ושבירת שיא העולם.

משחה תנינים 2014

בסיום חזר שוב הקיץ למעגן מיכאל והחוף נמלא חיוכים

במקצה הקצר למרחק 1.5 ק"מ, שלושה טריאתלטים מטימשגב לקחו את שלושת המקומות הראשונים (אשד בן-אליעזר ראשון, איתי נבו שני ואילון סהר שלישי). עינב ורד המארחת את המשחה ממעגן מיכאל סיימה ראשונה בין הנשים קצת לפני אירית אפרתי מהאתגרית שער הנגב (שניה), וגאיה זוהר מבת חפר (שלישית).

כ-100 שחיינים, החל מילדים מגיל 9, ששחו בליווי מבוגרים, ועוד עשרות שחיינים במשחה ים ראשון, זינקו למקצה העממי למרחק 700 מ' ושרפו את המים בהתלהבות. בסיום, חזר שוב הקיץ למעגן מיכאל והחוף נמלא חיוכים וטפיחות על שכם. קהילת שחייני הים ממשיכה גם לגדול ולקבל חברים חדשים, וגם לשמור על פניה המאירות והמפרגנות.

חובה נעימה להודות לכל הפעילים ובני הנוער מקיבוץ מעגן מיכאל שהתנדבו לסייע במשחה, עשו עבודה מצוינת ועזרו להגשים עליית מדרגה נוספת למעלה, אחרי שהמשחה הכפיל את מספר משתתפיו לעומת השנה שעברה. ליגת זוגס מסיימת את המחזור השלישי לשנת 2014. בעוד שבועיים יתקיים המחזור האחרון והמכריע של הליגה – משחה פוסידון המסורתי שסוגר את השנה. להתראות במרינה בהרצליה.

להרשמה למשחה פוסידון – כאן


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג