סיכום מרוץ הלילה של ת"א 2015: חגיגת ריצה בצל האירועים

מרוץ הלילה של ת"א שהתקיים אתמול, היה חגיגה של ריצה וספורט לאלפי רצים ורצות על מסלול חדש שנתן אווירה אורבנית וזאת על אף האיומים הביטחוניים וגל הטרור ששוטף את ישראל; מצורף קישור לתוצאות האישיות שלכם מהמרוץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרוץ הלילה של ת"א שמתקיים זו הפעם התשיעית, ייזכר בעיקר בשל קיומו לצד האיומים הבטחוניים המתחוללים בימים אלו בישראל. כך למשל ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, פתח את המרוץ בדברים: "תודה רבה למשטרה וכוחות הבטחון! זו התשובה שלנו לטרור. לא נפסיק לרוץ!". מרוץ הלילה של תל אביב התקיים אתמול בערב (שלישי)  והפעם במסלול חדש שהיה לגמרי אורבני. כ-15 אלף רצים השתתפו בחגיגה, כשהפעם שער הזינוק היה קרוב לשער הסיום במתחם הספורטק בתל אביב. מסלול המרוץ החדש עבר ברחובותיה הראשיים של העיר: דיזינגוף, שדרות בן ציון, ריינס, אבן גבירול ועוד, יצר חווית ריצה אורבנית וחווייתית והותאם למספר רב של רצים.

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו

68488.1

במהלך המסלול הוצבו בימות מוזיקה עם DJ's מובילים שנתנו אווירה של "מועדון רחוב" | צילום: רונן טופלברג

באירוע, שהוא כולו חגיגה של אורח חיים בריא וספורטיבי, התקיימו ארבע הזנקות, שאפשרו הנאה מרבית לרצים מתחילים לצד רצים מקצועיים. כלל משתתפי המרוץ קיבלו סטיקר להדבקה על חולצת המרוץ עם הכיתוב "לא נפסיק לרוץ" במטרה לעודד את הרצים והרוח הספורטיבית במיוחד בימים אלו. על מנת להציג מראה נוצץ לאירוע, המרוץ כלל מיצגי תאורה עיצוביים, כדוגמת עמודי תאורה, שערי לד והקרנות ענק. כמו כן, על מנת לחבר את הרצים לאירוע, לכל רץ ניתנה ערכת אלמנטים זוהרים לטובת העצמת החוויה.

עוד כתבות בנושא
לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה היכנסו
סרטון המסלול החדש של מרוץ הלילה שאתם חייבים לראות
"השנה מרוץ הלילה ייכנס למרחב האורבני לתוך ליבה הפועם של העיר"

במהלך המסלול הוצבו בימות מוזיקה עם DJ's מובילים שנתנו אווירה של "מועדון רחוב" ועל פי תגובות הקהל הצליחו לשלהב ולתת תחושה של הפנינג אחד גדול. האירוע נחתם כאמור בהפנינג בספורטק וכלל מרחבי מוסיקה, מתחמי VIP ודוכני מכירה של אופנה וספורט.

בין המשתתפים היו גם חמישה פצועים, אחד מהם נמצא במצב בינוני קשה כתוצאה ממכת חום והוא פונה לבית חולים איכילוב. הרץ בן ה-35 פונה כאשר הוא מחוסר הכרה וטופל מיד בבית החולים. יתר המפונים שהועברו לבית החלים בעיר, נפצעו כתוצאה מחבלות ותשישות ואחד מהם, גבר כבן 50, סבל אף הוא מחום ותשישות. העיר הפקוקה חזרה לפעילות ונתיבי התנועה שנחסמו לצורך קיום המרוץ החלו להיפתח בהדרגה, ועד השעה 00:00 הכבישים היו פתוחים לתנועת כלי רכב.

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו

רון חולדאי מזניק את מרוץ הלילה של תל אביב

"זו התשובה שלנו לטרור". רון חולדאי מזניק את מרוץ הלילה של תל אביב | צילום: גיא יחיאלי

המנצח במרוץ הלילה השנה היה מושיקו ישרים, שהשתתף בסוף החודש הקודם במרתון ברלין והערב סיים את 10 הקילומטרים בזמן של 34:50 דקות. המנצחת בין הנשים היתה לורנה צ'מטאי שקבעה 35:02 דקות.

תוצאות מנצחים – גברים

  1. מושיקו ישרים 34:50 דק'
  2. שלומי לאון 35:10 דק'
  3. בועז אורן 35:19 דק'

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו

מרוץ הלילה של תל אביב

15 אלף משתתפים. מרוץ הלילה של תל אביב | צילום: רונן טופלברג

תוצאות מנצחות – נשים

  1. לורנה צ'מטאי 35:02 דק'
  2. נועה חייט 38:36 דק'
  3. אלה פינוס 39:30 דק'

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו

מרוץ הלילה של תל אביב

לא הפסיקו לרוץ. מרוץ הלילה של תל אביב | צילום: גיא יחיאלי

לצפייה בתוצאות האישיות שלכם ממרוץ הלילה – היכנסו

צילום עמוד הבית: גיא יחיאלי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דודי אמסלם הגיב:

    ברצוני לברך את ספרטאי עלית מושיקו ישרים ושלומי לאון!!!!!!!
    מנצחים בכול מירוץ ,רצים חזקים ביותר 10 קמ ב 35 דקות תוצאה חלומית אלופי עולם ,מהממים
    עם תוצאה חזקה כזו הם יכולים להיות ישר נציגי מדינת ישראל בריו 2016 !!!!!
    איזה גאווה !!! איזה רצים !!!!

    1. אלון הגיב:

      יופי של תוצאה אבל אפילו באליפות ישראל הם בקושי יגיעו אחרונים ובאולימפיאדה בגמר אילו רצים מתחת ל30 דקות. תוצאות הגמר בלונדון :http://www.olympic.org/olympic-results/london-2012/athletics/10000m-m

  • שמעון בן חמו הגיב:

    איש יקר מושיקו ניצח את האשה ראשונה במירוץ ב 12 שניות (לורנה)
    מושיקו ישרים 34:50 דק'
    לורנה צ'מטאי 35:02 דק

  • אחד שרץ אתמול (וגם ב-2011 וגם ב-2013) הגיב:

    אפשר לספר סופרלטיבים על תאורות וכו, אבל בסה"כ לדעתי (בהשוואה ל-2011 / 2013) היה משמעותית פחות טוב מהסיבות הבאות:
    1. אירגון- כל המשתתפים חויבו להגיע בימים שלפני המירוץ לכיכר רבין לקחת את הערכה. לא היה חלוקה בערים אחרות (למה בעלות הרשמה של 150 ש"ח לאנשים שנרשמו יותר מחודש מראש אי אפשר לשלוח בדואר את הערכה?).
    2. מסלול- המסלול השנה שונה ורוב הריצה היתה בתוך מרכז ת"א. מסלול לא מתאים לכמות כזו של רצים, צפוף, צר (מאלץ עכיפה על מדרכות), חלקו חשוך, מרגיש קלסטרופובי (בניגוד לנוף פתוח של רוקח והפארק כמו תמיד), מבאס ובעיקר לא מעגלי, כלומר חלק מהמקטעים רצנו בשני הכיוונים. התחושה היתה כמו עדר ענק שמזדחל בפיתולים ממקום למקום.
    3. סימון- לא היה סימון בכלל של הק"מ מצטבר לאורך הריצה. ביזיון! מי שלא רץ עם GPS (מזל שהיה לי) לא יכול לתכנן את הריצה ונראה לו שהמסלול לא מתקדם (כן יש כאילה שהתוצאה חשובה להם למרות שזה מירוץ הפנינג עממי).
    4. חולצה- צבע שחור במירוץ לילה זה ממש מדכא ומבאס. שחור בולע צבעים, למה לא לעשות משהו יותר שמח? בנוסף מרגישה חולצה זולה (זו לא היתה חסות נייקי הפעם).
    5. לדעתי היתה טעות מדידה והמסלול היה 10.3 ק"מ. אני וחבר רצנו בנפרד, אני עם GPS על היד והוא בסמארטפון. לשנינו יצא בסוף 10,300.
    6. אין שמירת חפצים ביום האירוע למי שלא הזמין כמה ימים מראש בעת איסוף הערכה.
    7. סה"כ אירוע גדול ומרשים עם אנרגיה, מקווה ששנה הבאה יבטלו את החידושים ויחזרו למסלול הותיק.

    1. ס הגיב:

      חייבת לציין שהארגון בערב המירוץ היה מעולה! הרגשה של הפנינג וכיף.
      מסכימה כאן לתגובה לגבי מדידת המסלול. אני קיבלתי באפליקציית הסמארטפון 10.5 ק״מ. ולהבנתי אני לא היחידה. לי אישית הפריעה, כי כן רציתי להשוואות מדידות מול מירוצים קודמים ולראות שיפור…
      לצערי לא רציתי עם החולצה, למרות שממש אהבתי אותה, כי הייתה חמה מאוד ומורגשת זולה… מקווה שלשנה הבאה ישפרו את איכות החולצה, זה כבר שנה שנייה ככה…

      1. Iris הגיב:

        Enngihteling the world, one helpful article at a time.

  • יעקב הגיב:

    לתגובה מספר 3 : גם אני רצתי אתמול ואת האמת , מסכים איתך בכל סעיף וסעיף שהזכרת , עמוס , צפוף , חשוך .. בתקווה שילמדו לקחים בשנה הבאה .

  • האפיפיור אורבן השני הגיב:

    היה ממש אורבני ברמות. חגגנו את האורבניות במסלול אולטרא אורבני! רצתי בצורה אורבנית והשגתי תוצאה אורבנית – הרבה מזה בזכות האוירה האורבנית ואנשי היח"צ האורבנים.
    פשוט חגיגה נהדרת של אורבניות!!!

    1. Robel הגיב:

      Keep on writing and chgguing away!

  • Tyson הגיב:

    Good to see real expertise on display. Your cortinbution is most welcome.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג