סיכום יום הריצה הראשון ב- 4 טריילס 2013

גווין קנינג והראל נחמני ממשיכים לדווח  בלעדית לשוונג  מהטראנס אלפ ריצה - היום הראשון מאחוריהם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גווין קנינג והראל נחמני ממשיכים לדווח  בלעדית לשוונג  מהטראנס אלפ ריצה – היום הראשון מאחוריהם

מאת:גווין קנינג והראל נחמני

• גווין קנינג מספר על הטרנס אלפ ריצה

רצים על שבילים לבנים

היום הראשון בא והלך, אבל מה זה הלך… המארגנים דאגו לנו לתוספת של כ- 5 ק"מ שסגרו יום ריצה של 40 ק"מ מ- Garmisch בגרמניה ל- Ehrwald באוסטריה, ועוד כמה עשרות מטרים של טיפוס מצטבר, כך שטיפסנו מעל 2,500 מ' גובה מצטבר.


הגרף של יום הריצה הראשון

בתור בוגר של שתי תחרויות טראנס אלפ ריצה, אני לא זוכר יום שכזה, והחששות לגבי מחר רק מתעצמות, לאחר שהמארגנים הדגישו כי היום הוא יום קל יחסית, מעין "טיזר", ומחר מחכה לנו עליה של 800 מטר עם שיפוע של 30%   , ממש כמו אימוני הבוקר של MyWay באיצטדיון ביום שני. את יום הריצה התחלנו מחוייכים וצוהלים, מעל ל- 500 רצות ורצים, מתוכם 11 ישראלים, יותר מפי שניים מהמשלחת האמריקאית!


זינוק ליום הריצה הראשון

הקושי העיקרי של המסלול לא היה בטיפוסים הארוכים, שישה במספר, אלא הירידות האימתניות שפשוט גמרו לנו על הארבע ראשי, יחד עם החום והעובדה שתחנת שתייה אחת נעלמה לה כלא הייתה, כל אלה הפכו את ה- "טיזר" לחתיכת מפלצת.


מאיה ואפרת על קו הסיום

המון אמוציות, תהפוכות, עליות וירידות, פיזיות ומנטאליות כאחד, הפכו את חוויות הסיום למתוקה במיוחד. עכשיו אנחנו במלון שארגנה חברת משלחות, הנמצא ממש מעל קו הזינוק של מחר בבוקר, יושבים ומנסים לאכול כמה שיותר, ולעכל את האוכל ואת היום שהיה והיום שיהיה. מחר 45 ק"מ ו- 2,700 מ' טיפוס מצטבר  מ- Ehrwald ל- Imst  באוסטריה, שלג וקרח בפסגות!


הישראלים על קו הסיום

11.7.2013


גוון קנינג
בוגר טראנסאלפ 10/10 6 פעמים איש ברזל מבעלי MYWAY  קיבוצניק לשעבר

הראל נחמני
יזם ומקים חברת משלחות איש ברזל וטראנס אלפ


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג