סייקלינג אקדמי הודיעה על ההרכב שלה לעונת 2019

המטרה המוצהרת של הקבוצה הישראלית היא להיות אחת משתי קבוצות הפרו-קונטיננטל הטובות בעולם כדי לקבל זימון לטור דה פראנס. 5 ישראלים בסגל המלא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רועי גולדשטיין רוכב קבוצת ישראל סייקלינג אקדמי
רועי גולדשטיין רוכב קבוצת ישראל סייקלינג אקדמי

קבוצת הרכיבה הישראלית המקצוענית "ישראל סייקלינג אקדמי" פרסמה היום (חמישי) את ההרכב שלה לעונת המרוצים 2019. כזכור, "סייקלינג אקדמי" שמתחרה כקבוצת פרו-קונטיננטל, רשמה היסטוריה בעונת 2018 כשהתחרתה בג'ירו ד'איטליה שהוזנק בישראל.

"האמביציות שלי עכשיו הרבה יותר גדולות". גיא שגיב | צילום: נועה ארנון

עוד כתבות בנושא 

רוכב ערבי ראשון בישראל סייקלינג אקדמי 
הספרינטר האיטלקי דוידה צ'ימולאי חתם בסייקלינג אקדמי 
הספרינטר הצרפתי רודי בארבייה חתם בסייקלינג אקדמי 

גיא שגיב, הרוכב הישראלי הראשון והיחיד שהשלים מרוץ גרנד-טור בג'ירו ד'איטליה, הוחתם בקבוצה לעונה נוספת וכמוהו גם אלוף ישראל רועי גולדשטיין. רוכב ישראלי שהצטרף לסגל של סייקלינג אקדמי הוא איתמר איינהורן, אחרי שלושה חודשים בהם רכב בקבוצה צרפתית. יחד עם גיא ניב שהשתתף גם הוא בג'ירו ד'איטליה ועומר גולדשטיין שעשה טבילת אש בכמה מהמרוצים הגדולים והקשים בעולם המקצועני, הסגל של סייקלינג אקדמי כולל חמישה רוכבים ישראלים.

המטרה שעליה הצהירו בקבוצה הישראלית לעונה הקרובה היא להיות אחת משתי קבוצות ה"פרו-קונטיננטל" הטובות ביותר, במטרה לקבל זימון לטור דה פראנס.

"זו כנראה השנה הקשה והמאתגרת ביותר בפניה עמדנו״ אמר מייסד הקבוצה ובעליה רון בר און, שמוביל אותה יחד עם שותפו סילבן אדמס, "זה לא יהיה קל. אבל עם ההשקעה והמחויבות של סילבן ושלי, עם החיזוק הגדול שעשינו ועם הישראלים שהם הלב והנשמה של הפרויקט הזה, אני מאמין שנצליח להשיג את אחד משני המקומות הראשונים בעולם ואז  הטור דה פראנס השמיים הם הגבול". 

סילבן אדמס הוסיף: "שם הקבוצה, ישראל סייקלינג אקדמי , מבטא את זהותנו ואת משימתנו: לקדם את ספורט האופניים בישראל ולהעניק לרוכבים ישראלים הזדמנות להגיע לפסגת הספורט הנפלא הזה. חמשת הישראלים הם לב הקבוצה אנחנו מצפים מה לתוצאות. אנחנו כולנו נרגשים לקראת העונה הזו". 

אחרי העונה ההיסטורית עם ההופעה בג׳ירו דה איטליה שזינק בירושלים וסחף מדינה שלמה, החליטו ראשי הקבוצה לסמן את הטור דה פראנס כמטרה הגדולה הבאה ולנצל את המדיניות החדשה של איגוד האופניים העולמי. על פי ההסדר החדש – שתי קבוצות הפרו קונטיננטל ( הדרג השני עליו נמנית אקדמי) שיתמקמו בראש דרג תוצאות המירוצים בעונה הבאה – יזכו לזימון למירוצים הגדולים בעולם כולל הטור דה פראנס.

"אני נרגש לקבל הזדמנות להפוך למקצוען". איתמר איינהורן | צילום: נועה ארנון

כדי להשיג זאת, החתימה הקבוצה לאחרונה שורה של רוכבים בין לאומיים מוכשרים עם ניסיון מוכח כדי להתחרות על ניצחונות ומיקומים גבוהים במספר שיא של מירוצים בהם תשתתף בשנה הבאה ברחבי העולם. רוב הרוכבים החדשים שהגיע לאקדמי מהקבוצות הגדולות בעולם הם ספרינטרים, כדי לחזק את  נקודת החולשה הגדולה של הקבוצה בשנים האחרונות. ביניהם: הצרפתי רודי בארבייר מקבוצת הפרו טור Ag2r, האיטלקים רי׳קדו מינאלי (אסטנה ) ודווידה צ׳ימולאי , השען (מירוצי נגד השעון) האוסטרי מתיאס בראנדל, והבלגי תום ואן אסברואק .

גיא שגיב הבהיר שהוא רואה עתה אתגר חדש בלעזור לקבוצה להשיג את המטרה הגדולה החדשה שלה: "הג׳ירו כבר מאחורי. האמביציות שלי עכשיו הרבה יותר גדולות. אני והישראלים האחרים יכולים ורוצים לעזור לקבוצה להיות הקבוצה החזקה בסבב בשנה הבאה וכן, לעלות מדרגה וגם לנצח״. רועי גולדשטיין הוסיף: "אני נרגש לקבל הזדמנות להמשיך לעונה שישית ומעבר לזה. וכן, להשיג פודיום ישראלי בעונה הגדולה שמצפה לנו, זו בהחלט מטרה".

"להשיג פודיום ישראלי בעונה שמצפה לנו זו בהחלט מטרה". רועי גולדשטיין | צילום: נועה ארנון

מנהל סייקלינג אקדמי רן מרגליות: "הם בהחלט התקדמו ביחס לעצמם. האם הם יוכלו לעשות עתה את ההבדל בהשגת ניצחונות עבור הקבוצה? חובת ההוכחה עליהם, אבל אני מאמין שהם מסוגלים".

את החמישיה הישראלית ישלימו גיא ניב ועומר גולדשטיין וכן הספרינטר הצעיר ממודיעין איתמר איינהורן (21) שיתקדם לשורות אקדמי המקצוענית מקבוצת העתודה שלה. כדי לאפשר לאיינהורן לצבור עוד נסיום במירוצים אירופאים הוחלט שיתחרה בחודשים הראשונים של העונה בקבוצה הצרפתית ״״קוט דה אמור״ כסוג של מושאל. "אני נרגש לקבל הזדמנות להפוך למקצוען״ ,אמר איינהורן., "התחנה בקבוצה הצרפתית תאפשר לי להגיע הרבה יותר מוכן כדי לתרום״.

אבל זה לא הסוף בגזרה הישראלית: ההשקעה בפרויקט הישראלי רק תורחב. קבוצת העתודה של אקדמי תמנה 14 רוכבים, כמנעט כולם ישראלים והיא תתאמן ותתחרה באירופה בשנה הבאה קרוב למאה יום (40 ימי מירוצים).

ואולי לב העשיה: הקבוצה מקימה בימים אלו מועדוני אופניים בבתי ספר ובמוסדות חינוך ברחבי המדינה בהובלת מנהל הקבוצה רן מרגליות הרואה בכך את תכלית קיומה של אקדמי: להפוך את ספורט האופניים לבחירה המועדפת של ילדי ישראל.

קבוצת העתודה של ישראל סייקלינג אקדמי | צילום: בלאל נחפאווי

״התפקיד של גיא, רועי ויתר הרוכבים הישראלים הבכירים, בהובלת הענף הישראלי ופריצת הדרך עבור הבא, הוא לא פחות מקריטי. הם מציבים את הסטנדרט המקצועי והערכי, מראים לאן ניתן להגיע באמצעות עבודה קשה ומחויבות טוטלית ובעיקר – מהווים מקור השראה לרוכבים צעירים שחולמים ללכת בעקבותיהם", אמר מרגליות והוסיף: "בין אם מי מהרוכבים הצעירים יגיע בהכרח להיות רוכב מקצוען בעצמו, פחות רלוונטי. מה שחשוב הוא שאנחנו מסוגלים בעזרת הרוכבים הישראלים הבכירים לייצר מודל השראה עצמתי ולעודד יותר ילדים ובני נוער להפוך את רכיבת האופניים לחלק משמעותי מחייהם״.

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


הטוויטר שלנו

ערוץ הוידאו של שוונג

מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
מטפס ההרים הישראלי רן קראוס בדרך לאוורסט
07:41
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
שנה לספורטודידקט: אתם שאלתם, נעה כפרי וענבר זהבי עונות
58:48
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
נדב רייסברג אחרי שסיים את פריז רובה: "המרוץ הכי קשוח שעשיתי"
01:37
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
סילבן אדמס מדבר בפסטיבל הצילום הבינלאומי בת"א
03:02
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter&#039s mind: Brett Hawke in our Podcast
נפש של ספרינטר: מאמן השחייה ברט הוק בראיון מיוחד Sprinter's mind: Brett Hawke in our Podcast
52:12
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
מרוץ סביון ה-14 ע"ש עומר חי ז"ל - הסרטון הרשמי!
02:27
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
הספרינטר מספר 1: איתמר איינהורן בראיון מיוחד לפודקאסט של שוונג
40:52
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
פוטו פיניש דרמטי באליפות ישראל בשחייה במים פתוחים
12
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
ספורטודידקט עם תובנות ורשמים מצ'אלנג' ישראמן 2024
52:22
צ&#039אלנג&#039 ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
צ'אלנג' ישראמן למען הטריאתלטים שנפלו: צפו בכתבה המלאה מחדשות 12
09:35
כוכב נולד בצ&#039אלנג&#039 ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
כוכב נולד בצ'אלנג' ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
54:28
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
לימור ויצמן, אלמנתו של ליאור ויצמן ז"ל, בראיון על קו הזינוק בצ'אלנג' ישראמן 2024
02:07
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
עם דגל ישראל ענק: מרתון ירושלים 2024 יצא לדרך
33
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024 - הסרט!
The official video CHALLENGE ISRAMAN 2024! צ'אלנג' ישראמן 2024 - הסרט!
02:36
המרגש ביותר שהיה: סיכום צ&#039אלנג&#039 ישראמן 2024
המרגש ביותר שהיה: סיכום צ'אלנג' ישראמן 2024
48:02