"סוזי דבוסקין דאגה לנו לים שקט בטריאתלון נשים"

בפעם הראשונה מאז שטריאתלון הנשים נקרא על שם תמר דבוסקין ז"ל, הוא נערך ללא אמה סוזי שנפטרה בתחילת החודש והיה מלווה בהמון רגשות אבל כמו תמיד גם בשמחה ובניצחון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טריאתלון הנשים בהרצליה שהתקיים בשבת התאפיין ברגשות מעורבים. מצד אחד, התנאים היו מצוינים לפחות בשעת הזינוק ואחרי מספר תחרויות שבהן אי אפשר היה לשחות בים – הפעם הוא היה נוח ומדהים. ומצד שני, מאז שהמפעל הזה נקרא על שמה של תמר דבוסקין ז"ל, זו היתה הפעם הראשונה שהוא התקיים ללא נוכחותה של אמה סוזי, שנפטרה בתחילת החודש ממחלת הסרטן.

טריאתלון הנשים 2017

סוף סוף גם הים בירך את המשתתפות | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות שיעניינו אתכן
20 התמונות היפות ביותר מטריאתלון נשים
לתמונות האישיות שלכן מטריאתלון נשים היכנסו
הציוד שצריך לטריאתלונים

"זה קשה מאוד לעשות את זה בלעדיה", אמר בעלה דני שתמיד ארגן לצדה את התחרות והוסיף: "כנראה שסוזי דאגה לנו לים שקט, אחרי כמה שנים של ים סוער כנראה שזה מה שהיא רצתה שיקרה הפעם". ואותו ים זימן אליו מתחרות מנוסות בקטגוריות אולימפי וספרינט, מתחרות חדשות לגמרי במקצים קצרים יותר, ילדות בכל הגילאים, נשים שחברו לשלשות וספורטאיות נכות שהתחרו בקטגוריית הפראטריאתלון. כמיטב המסורת, זו היתה חגיגת טריאתלון אמיתית עם מתחרות מכל הרמות והגילאים, וגברים שהגיעו כדי לעודד.

במקצה האולימפי ניצחה סוניה אריאלי, שבשנה שעברה סיימה במקום השלישי הכללי אחרי מארי אליאס וליאן ויתקין, שהתחרו השנה בספרינט. אריאלי חצתה את קו הסיום בזמן של 2:26:42 שע' וסיפרה שעד היום היא השתתפה בכל התחרויות במפעל הזה, והפעם הזאת היתה מרגשת במיוחד לכבודה של סוזי דבוסקין. במקום השני הכללי סיימה היא-לי לב בזמן של 2:36:04 שע' ובמקום השלישי הכללי יונית מרודס-זקס בזמן של 2:37:05 שע'.

כמו תמיד, אווירה מנצחת | צילום: ניר עמוס

הטריאתלטיות הבכירות בארץ התחרו הפעם במקצה הספרינט. אלופת ישראל מארי אליאס שניצחה בשנה שעברה במרחק הארוך יותר, סיימה ראשונה גם במקרה הזה בדירוג הכללי (ובקטגוריית גיל 35-39) בזמן של 1:03:20 שעה. ליאן ויתקין סיימה במקום השני בזמן של 1:04:46 שעה והקדימה ב-13 שניות את נועם פישמן.

את חגיגית הטריאתלון השלימו גם אלופות ישראל מפעם כמו נינה פקרמן שהתחרתה בשלוש שלשות במרחק האולימפי ויצאה ראשונה מהמים, חלי רוזנשטיין שהתחרתה במקצה הספרינט וגם אביטל גז שעברה לנבחרת ישראל ברכיבה.

מנצחות אולימפי

1. סוניה אריאלי, 2:26:42 שע'

2. היא-לי לב, 2:36:04 שע'

3. יונית מרודס-סאקס, 2:37:05 שע'

מנצחות ספרינט

1. מארי אליאס, 1:03:20 שע'

2. ליאן ויתקין, 1:04:46 שע'

3. נועם פישמן, 1:04:59 שע'




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג