סגל הזהב העולמי של הטריאתלון

קבוצת הזהב הוקמה ב- 2009 בצעד שמטרתו להעלות את המודעות העולמית של כוכבי הענף ובכך לעודד את הנוער ואת הציבור בכלל להגיע להישגים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


קבוצת הזהב הוקמה ב- 2009 בצעד שמטרתו להעלות את המודעות העולמית של כוכבי הענף ובכך לעודד את הנוער ואת הציבור בכלל להגיע להישגים

מאת:ניר רייכמן


הנבחרת מורכבת מ- 10 נשים ו- 10 גברים אשר יפעלו כשגרירי הטריאתלון בעולם. 3 המדליסטים מהטריאתלון האולימפי אשר נערך בבייג'ינג והשאר הם 7 המדורגים הראשונים בסבב אליפות העולם של 2010. לאחר התחרות השלישית, אשר תיערך במדריד, תעודן הקבוצה ויכללו בה 3 המדליסטים מבייג'ינג, 3 הראשונים בעולם ב- 2010 וכל היתר יורכבו ממובלי הסבב של 2011.

השנה מורכבת הקבוצה מנציגים מ- 5 יבשות וברשותם 8 מדליות אולימפיות ו- 10 תארי אליפות עולם.

הספורטאים הותיקים והמנוסים: אמה סנווסיל(3 פעמים אלופת עולם ואלופה אולימפית), אמה מופאט(פעמיים אלופת עולם, ומדליסטית כסף מבייג'ינג), האלוף האולימפי יאן פרודנו, סיימון וויטפילד וביבן דוקרטי (היחידים ברשימה עם 2 מדליות אולימפיות) וחבייר גומז (אלוף עולם פעמיים).


אמה סנווסיל
צילום: Damon D'Amato


ספורטאים בפעם הראשונה ברשימה:
פאולה פידליי הקנדית שהפתיעה את כולם עם שני ניצחונות רצופים בסבב אליפות העולם אשתקד, קייט רוברטס הנציגה היחידה מאפריקה, וויקי הולנד הבריטית שנכנסה לאחרונה לעשירייה הראשונה בדירוג העולמי. בגברים נכנסו לראשונה סוון רידרר שחתום על המקום השלישי באולימפיאדת אתונה ובנוסף אליו הצרף הצעיר הפורטוגלי ג'ואוו סילבה, שביקר אותנו באילת ב2006, אז היה בן 16, היום מדורג במקום ה- 5 בעולם.


חאבייר גומז, אלוף עולם וברשימה.
צילום: Xabier Cid


הספורטאים ייקחו חלק במחנות האימונים של האיגוד העולמי ויחנכו את הנוער הצעיר והמוכשר בשלב ראשון בדרך לפסגה העולמית. חברי הקבוצה יזכו לחשיפה תקשורתית נרחבת בכל אירועי סבב אליפות העולם. לכל אחד מהם יישמר מקום בכל תחרות סבב בה יקבלו 1000 דולר ולינה בכל תחרות בה ישתתפו.

הודעה חשובה ומשמחת עבור הטריאתלטים הבכירים, איגוד הטריאתלון העולמי (ה-ITU ) הודיע על הגדלת סך הפרסים בתחרויות סבב אליפות העולם. סך הפרסים המינימאלי, בתחרויות סבב אליפות העולם, יעמוד מעתה על 150000 דולר ובגמר הסבב על 250000 דולר. בנוסף 20 הראשונים בעולם, לאחר סגירת הסבב, יתחלקו ב- 500000 דולר נוספים.

כתבה על הסבב העולמי- כאן

ניר רייכמן – מאמן קבוצת טריאתלון גן השומרון

קישורים: טריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג