סבסטיאן קינלה וליסה רוברטס ניצחו באיירונמן קוזומל

אלוף העולם לשעבר כיכב על המסלול המהיר במקסיקו, חודש וחצי אחרי אליפות העולם בהוואי. רוברטס האמריקאית השיגה ניצחון שני ברציפות בסבב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סבסטיאן קינלה איש ברזל גרמני
סבסטיאן קינלה איש ברזל גרמני

בקוזומל שבמקסיקו התקיימה אתמול אחת התחרויות האחרונות של 2017 בסבב איירונמן, והפעם גם על אחד המסלולים המהירים ביותר בסבב. מי שניצל את זה כדי לככב בה היה סבסטיאן קינלה הגרמני, אלוף העולם מ-2014 שרק לפני חודש וחצי סיים רביעי באליפות העולם בהוואי.

סבסטיאן קינלה איש ברזל גרמני

יופי של תחרות, חודש וחצי אחרי אליפות העולם. סבסטיאן קינלה | צילום: Olaf Kosinsky

קינלה היה שמיני בשחייה עם תוצאה של 41:36 דק' במסלול מהיר במיוחד, ברכיבה ל-180 קילומטרים הוא כבר קבע את התוצאה הטובה ביותר (4:10:49 שע') ואת ריצת המרתון הוא סיים בזמן של 2:51:43 שע' כדי לנצח בזמן כללי של 7:48:11 שע' כשהוא מקדים ביותר מחמש דקות את מיכאל וייס האוסטרי (7:53:27 שע'). איבן ריינה הספרדי סיים שלישי עם 7:58:39 שע' כשהוא סגר פערים במרתון מצוין שאותו רץ ב-2:43:41 שע'.

בתחרות לנשים, ליסה רוברטס האמריקאית השיגה ניצחון שני ברציפות בסבב אחרי שניצחה לאחרונה גם באיירונמן לואיוויל. אחרי קטע הרכיבה היא היתה רחוקה ביותר מ-25 דקות מהמובילה, אבל ריצת מרתון נהדרת שלה שינתה הכל ואחרי שסיימה 42.2 קילומטרים בזמן של 2:59:20 שע' היא גם חצתה ראשונה את קו הסיום בזמן כללי של 8:54:00 שע' כשהיא מקדימה ב-4:27 דק' את קירסטי ג'אן הקנדית. סוניה טייסיש הגרמניה סיימה שלישית בזמן של 9:00:53 שע'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג