נמרוד חמו ונגה כורם אלופי ישראל בדאון היל

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס קפלן

צילומים: שי גיטרמן

120 רוכבים התמודדו בשבת על תאר אלופי ישראל בדאון היל , בתחרות מרתקת וקשה בצוק מנרה. נמרוד חמו מקבוצת CCC הגן על תארו וזכה בפעם השניה ברציפות בתאר אלוף ישראל ובנשים חילופי דורות כאשר נגה כורם הצעירה מקבוצת "טים משגב" זוכה לראשונה בתאר ומודיעה על פרישה מהתחום .

120 רוכבים התייצבו על קו הזינוק למירוץ האופניים הקשה המאתגר והמסוכן ביותר הנערך בארץ . במסלול ייחודי באורך 1500 מטר המתחיל מראש צוק מנרה ויורד עד קרית שמונה בהפרש גבהים של 240 מטר בירידה תלולה . התחרות נערכה בשני סיבובים (ראנים) כאשר התוצאה הטובה ביותר נחשבת לדירוג . זו אליפות ישראל השניה המאורגנת ע"י איגוד האופניים בישראל .


הראן הראשון שהיה לדירוג אילץ את הרוכבים לנסות להשיג תוצאות טובות במקרה שהראן השני לא יצליח . וכך כבר בראן- הדירוג השיגו הרוכבים תוצאות מעולות כאשר אלוף ישראל נמרוד חמו סיים את מקצה הדרוג בזמן מעולה של 2:32:97 שהציב אותו ראשון בשלב הזה, כאשר בן קדמי מסיים 3 שניות בלבד אחריו ומשאיר את התחרות פתוחה ומסקרנת. בקרב הנשים נגה כורם הצעירה , בת 16 בלבד, פתחה פער של 18 שניות על אלופת ישראל וקבעה זמן מצויין של 3:00:28 שסימן את תחילת המהפך .

סיבוב הגמר החל כאשר אלו שסיימו בזמנים הטובים ביותר במקצה הראשון זינקו אחרונים וכך עד הראן האחרון התחרות נשארה פתוחה . בן קדמי שסיים שני בראן הראשון החל את הראן השני בקצב מצויין והעמיד את נצחונו של חמו בסימן שאלה , אולם בהגיעו לקו הסיום זמנו היה 2:48:47 וסימן את חמו כאלוף פעם נוספת . חמו שלא היה זקוק לתוצאה טובה בסיבוב זה ע"מ לזכות נתן הופעה מעולה ושיפר את התוצאה מהראן הראשון וקבע זמן מדהים של 2:31:97 וזכיה שניה ברציפות באליפות ישראל . לאחר התחרות אמר חמו: "זו תחושה מצויינת וכיף לנצח, הגעתי הפעם עם פחות בטחון שכן זמן רב לא התאמנתי והיה לי קשה יותר מאשר בשנה שעברה , לצערי למרות התחרות המעולה אין מספיק ארועים בארץ ובעצם ענף הדאון היל מת בארץ , הייתי רוצה לראות אותו אחרת "


בקרב הנשים המתח עלה לקראת הראן השני כאשר אלופת ישראל היוצאת ניל גורן פתחה נהדר את הראן השני , אולם התוצאה שלה לא הספיקה ונגה כורם הוכתרה כאלופה לאחר שגם בראן השני סיימה בתוצאה טובה יותר משל גורן . נגה כורם הפתיעה כאשר מיד לאחר הזכירה הודיעה כי היא פורשת מענף הדאון היל ומתמקדת התחום הקרוס קאנטרי "היה מצויין מבחינתי ואני מאושרת מהניצחון , אולם החלטתי להתמקד בתחום אופני ההרים לקראת אליפות אירופה שתתקיים בארץ ,ואני לא רוצה שהדאון היל יפריע להכנות שלי , אני רוצה להודות למאמן שלי עוז דודאי ולהורי " אמרה נגה בסיום .


רשימת האלופים המלאה :
אול מאונטיין גילאים 13-14 – אלמוג אלפומה
אול מאונטיין גילאי 15-16 – אביב ינובסקי
אול מאונטיין גילאי 17-18 – שחר קינן
אול מאונטיין גילאי 19-29 – עדי בלן
אול מאונטיין גילאי 30-39 – אמנון ישראל
אול מאונטיין גילאי 40+ – ניר אלון
רוכבי עילית 17-18 אביעד יזראל
רוכבי עילית 30+ בועז גורן
אלוף ישראל – נמרוד חמו
אלופת ישראל – נגה כורם




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג