ניתוח הלב שביטל לאלוף האולימפי את אליפות העולם

השחיין המהולל ועטור המדליות קייל צ'למרס, יאלץ לראות את האליפות מביתו בשל ניתוח לב דחוף שעליו לעבור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ניתן לומר שעד להודעה שיצאה בנוגע למצבו הבריאותי, היתה זו שעתו היפה של השחיין האולימפי קייל צ'למרס בן ה-18 שהספיק בגילו הצעיר לזכות כבר בשתי מדליות אולימפיות, זהב וארד, בנוסף לזכיות נוספות ואף להחזיק בשיא העולם ב-100 מ' לנוער, תואר אותו השיג ב-2016. צ'למרס סיפר לכתבים כי הוא סובל כאמור מבעיה חוזרת ונשנית בקצב הלב, דבר אשר הוא חווה בכל אימון או תחרות. "אני יודע שאני מפסיד כעת את אליפות העולם בצ'כיה, אך הייתי חייב להקריב משהו על מנת לחזור במהרה לאימונים בבריכה".

צ פ ו | צ'למרס מנצח ב-100 מ' חופשי

עוד כתבות שיעניינו אתכם
מחקר: כל שעת ריצה מוסיפה 7 שעות לחיים 
למי יש סיכוי לחיות יותר? למתאמני סוף שבוע או מתאמנים יומיים? 
מחקר: שתיית יין בנוסף לפעילות גופנית מפחיתה את הסיכוי למחלות לב 

צ'למרס האוסטרלי סובל מפעימות מוקדמות הגורמות לדופק לא סדיר בקצב הלב שלו ועל כן יאלץ לעבור ניתוח לב, מה שיגרום לו להיעדר לתקופה מסוימת מבריכת השחייה ולחזור לפעילות מקצועית באופן מדורג. רופאו האישי והמאמן שלו מעורבים בתהליך ובקבלת ההחלטות. "החלטנו שלטובת צ'למרס יהיה נכון לעבור את הניתוח בהקדם ולא לדחות זאת", אמרו בראיון שנערך איתו, "זה יאפשר לו להתאושש ולהחלים בצורה טובה לקראת התחרויות של 2018".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג