ניר ברקת מסיים את מרתון ניו יורק

ראש עיריית ירושלים שעזב לרגע את דאגות העיר קפץ לריצת המרתון של ניו יורק יחד עם עוד עשרות ישראלים. ברקת סיים בזמן של 4:42:46 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ראש עיריית ירושלים שעזב לרגע את דאגות העיר קפץ לריצת המרתון של ניו יורק יחד עם עוד עשרות ישראלים. ברקת סיים בזמן של 4:42:46 שעות

מאת:מערכת שוונג


חיבתו של ניר ברקת לריצות למרחקים ארוכים כבר ידועה אחרי שהשתתף במרוצים ברחבי הארץ. אתמול (א') ראש העיר השתתף במרתון ניו-יורק היוקרתי וסיים במקום ה-29,682 בזמן של 4:42:46 שעות. ברקת, שהגיע כאורחו של ראש העיר ניו-יורק מייקל בלומברג, הבטיח אחרי הריצה כי ב- 2011 הוא מתכוון לקיים מרתון בינלאומי גם בירושלים.

"נביא לירושלים את מרוץ המרתון הבינלאומי בשנת 2011," הבטיח ברקת, שהחליט להוסיף את ירושלים לרשימת הערים המובילות בעולם בהם ניו-יורק, ברלין ופריז  ולקיים מרוץ מרתון בינלאומי בירושלים בשנת 2011. ברקת רץ את המרתון יחד עם 15 חבריו מפלוגת הצנחנים. זהו אינו המרתון הראשון של ברקת אשר בעבר השתתף במספר מרתונים ביניהם: ברלין, פריז, וחצאי מרתונים בישראל.


ברקת והחברים מישראל / צילום: עיריית ירושלים

בעיריית ירושלים שוקדים בהכנות לקיום מרתון שיעבור באתרים ההיסטוריים של העיר. המרתון שאמור יהיה להתקיים בירושלים יהיה המרתון הבינלאומי השלישי בישראל אחרי מרתון טבריה הותיק, ומרתון תל-אביב, שהחל במסורת חדשה השנה.

הכבוד חוזר לאמריקה אחרי 27 שנים
מב קפלזגי בן ה-34 הוא הזוכה
במקום הראשון במרתון ניו-יורק  הוא סיים בזמן של 2:09:15 שעות.. כעת בארה"ב חוגגים אחרי 27 שנים בהם לא זכה רץ מקומי. בין הישגיו של קפלזגי, מדליית כסף באתונה 2004. רוברט צ'ריוט מקניה, שרץ די בצמידות לקפלזגי סיים שני, ג'וואד גאריב ממרוקו סיים שלישי.

בנשים ניצחה דררטו טולו מאתיופיה בזמן של 2:28:52 שעות. פאולה רדקליף, הרצה הבריטית הפייבוריטית סיימה "רק" במקום רביעי, לאחר שסבלה מכאבים ברגל. במקום השני סיימה לודמילה פטרובה מרוסיה ואחריה קריסטל דונאי מצרפת במקום השלישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג