ניסיון לשיא גינס: שחיין בריטי ינסה לחצות את האוקיינוס האטלנטי מרחק 3,200 ק"מ

בן הופר מתכנן לשחות מסנגל לברזיל בקצת פחות מחמישה חודשים שבהם הוא ישחה לפחות 16 ק"מ ביממה. כמה קלוריות הוא יאבד? ומה הוא יעשה עם הכרישים בדרך?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בן הופר שחיין בריטי שמנסה לחצות את האוקיאנוס האטלנטי
בן הופר שחיין בריטי שמנסה לחצות את האוקיאנוס האטלנטי

כבר התרגלנו לכך שאין גבול למה שאנשים מוכנים לעשות, או לפחות ינסו. אז בזמן שכאן בארץ אנחנו עוקבים אחרי השחיינים שיחצו בפעם הראשונה את ים המלח, גם בחו"ל יש לא מעט שחיינים שמחפשים אתגרים "מעניינים". אחד מהם הוא הבריטי בן הופר, 38, שהתחיל השבוע בניסיון חציית האוקיינוס האטלנטי שזה אומר שחייה בים קשה למרחק של 2,000 מייל שהם 3,200 קילומטרים.

צ פ ו || ההכנות של בן הופר למשחה

כמובן שלא מדובר כאן בשחייה רצופה אלא במסע שאמור לקחת 5 חודשים, שבו השחיין ינסה לשחות כ-16 קילומטרים ביממה, כשבכל יממה הוא אמור לשחות פעמיים. בסוף כל שחייה יחזור לסירה המלווה שלו, שם יהיה גם צוות צילום שיתעד הכל – לא רק את המרחקים שהוא שוחה כי אם את נתוני ה-GPS כדי שהופר לא יפספס שום מייל.

עוד כתבות בנושא
שחיינים מישראל ומחו"ל עושים היסטוריה בים המלח
שישה שחיינים ישראלים שחו מקפריסין לישראל
אוסטרלית בת 29 שחתה 126 קילומטרים ברציפות 

המסע הזה התחיל בחופי דקאר, בירת סנגל שבמזרח אפריקה. משם אמור הופר לשחות עד ברזיל וכך לחצות למעשה את האוקיינוס. טמפרטורת המים היא גבוהה, ולכן הוא לא ישתמש בחליפת שחייה אלא רק בבגד ים תחתון ומשקפת. עם זאת, בחלקים מסוימים קרוב לוודאי שהוא ישחה בתוך מתקן שיגן עליו מפני הכרישים.

בן הופר שחיין בריטי שמנסה לחצות את האוקיאנוס האטלנטי

התחיל בסנגל, מקווה לסיים בברזיל

הופר בן ה-38, שוטר לשעבר, אמור לשרוף לפי ההערכות כ-12 אלף קלוריות מדי יום, ולכן הצוות שלו ידאג להזין אותו תוך כדי השחייה מדי 20-30 דקות באמצעות חכה. כמובן שבמהלך שהותו בסירה, הופר יצטרך להעביר חלק גדול מהזמן גם באכילה ולא רק בשינה ובטיפולים שונים.

בן הופר שחיין בריטי שמנסה לחצות את האוקיאנוס האטלנטי

16 קילומטרים ביום למשך כמעט חמישה חודשים. בן הופר שוחה

המטרה העיקרית של הופר היא להתרים כספים לארגוני צדקה שונים. לצורך העניין יש אתר שעוקב אחרי המסע שלו ושם אפשר גם לתרום, כאשר השאיפה של השחיין והצוות שלו היא לגייס בסך הכל סכום של מיליון פאונד. הופר ינסה כאמור להיות השחיין הראשון שחוצה את האוקיינוס האטלנטי. עד היום, הניסיון המוצלח ביותר היה שייך לשחיין צרפתי ששחה בסוף שנות התשעים ממסצ'וסטס בארצות הברית ועד לצפון צרפת. בסופו של דבר לא החשיבו לו את זה כחציית האוקיינוס משום שהוא נאלץ לנוח למשך שבוע באיים האזוריים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג