ניב ליבנר מנצח את הקריטריום בחדרה

מרוץ חדרה חתם את "חודש הקריטריומים" של ענף האופניים בישראל. איגוד האופניים בישראל מסכם את המרוץ המקצועי בו ניצחו ניב ליבנר ויובל בר- זיו ואת מסע האופניים העממי שהתקיים במקביל לו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מרוץ חדרה חתם את "חודש הקריטריומים" של ענף האופניים
בישראל. איגוד האופניים בישראל מסכם את המרוץ המקצועי בו ניצחו ניב ליבנר
ויובל בר- זיו ואת מסע האופניים העממי שהתקיים במקביל לו

מאת:מערכת שוונג


מרוץ חדרה לזכרו של גל ווזאנה ז"ל, התקיים ביום שלישי (29.9) בחסות מועדון CCC ועיריית חדרה. המרוץ התקיים בין בתי שכונת אליעזר (במזרח העיר)  לאורך של 72.5 ק"מ בהקפות של קצת יותר מ- 3 ק"מ. לזוכים בו הוענק פרס כספי על סך 6,000 ₪ ובמקביל לו, נערך גם מסע אופניים עממי.
 


קריטריום חדרה היווה סיום מוצלח ל "חודש הקריטריומים", שהחל בבית שמש, המשיך בכיכר המדינה והסתיים בחדרה. כתשעים רוכבים התייצבו במרוץ המקצועי, ביניהם: אלוף ישראל ניב ליבנר מקבוצת Israel Go Pro, הסטאז'ר בקבוצת הפרו טור פוטון- סרווטו רן מרגליות, רוכב אופני ההרים ומנצח קריטריום בית שמש דרור פקץ' מקבוצת Subaru-Trek, והמנצח הטרי של מרוץ נג"ש בסובב ווינר תל אביב ירין פודולר מקבוצת TACC. בין הנשים השתתפו: אלופת ישראל ענבר רונן מקבוצת CCC, מנצחת סובב ווינר תל אביב מיכל אלה מקבוצת וולו קלאב ישראל, והזוכה במרוץ התפוח קרן שפירא מקבוצת בשביל האופניים בגליל.
 


כבר בשלב מוקדם נוצרה קבוצה שפתחה פער קדימה ובה ניב ליבנר, יואב בר מקבוצת מסטרס חיפה ואילן קולטון מקבוצת TACC. השלישייה פתחה פער של 1:20 דקות ולאחר כשעה של תחרות, היה ברור שהמנצח יגיע משלישיית החוד. הקפה אחת לפני תום המרוץ ניערו ליבנר ובר את קולטון מהדבוקה וסיימו: ליבנר – במקום הראשון (בזמן של 1:53:55, ובמהירות ממוצעת של מעל 38 קמ"ש) ובר- במקום השני (בזמן של 1:54:08 דקות). קולטון הגיע למקום השלישי (בזמן של 1:54:16 דקות), ואחריו הגיע הפלוטון ובו מנצחי הג'וניורס בן איינהורן מקבוצת 500 WATT, גיא גבאי מקבוצת גליל עליון TNT ויובל דולין מקבוצת TACC.  בין הנשים סיימה במקום הראשון רוכבת הג'וניורס יובל בר-זיו מקבוצת גליל עליון TNT, שהפתיעה בביצועיה את מיכל אלה וקרן שפירא.

בחודש אוקטובר- ייבחנו רוכבי האופניים בישראל ביכולת הטיפוס והרכיבה למרחק:
9.10.10 תתקיים אליפות ישראל במרתון אופני הרים
14-16.10.10 יתקיים סובב ערד ה-3
23.10.10 יתקיים מרוץ סיום העונה

תמונות / אייל דולין



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג