נחשפו המדליות של תחרות ישראמן-נגב 2015

נחשפו היום המדליות שיחולקו למשתתפים בתחרות איש הברזל. השנה מדובר במדליות קעורות המבטאות מוביליות, כוח, עוצמה ותנועה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מדלית ישראמן 2015
מדלית ישראמן 2015

נחשפו היום המדליות שיחולקו למשתתפים בתחרות איש הברזל, מהקשות והמאתגרות בעולם שתוזנק ב-30.1 באילת. המדליות נושאות אופי חדשני ועיצוב דינאמי. הפעם המדליות קעורות ומבטאות מוביליות, כוח, עוצמה ותנועה.

מדלית ישראמן 2015

הפעם המדליות קעורות ומבטאות מוביליות, כוח, עוצמה ותנועה

בחזית המדליה מופיע הכיתוב ישראמן-נגב 2015 עם מבט למסלול ולהרי אילת. בצד האחורי של המדליה מופיע הכיתוב FINISHER עם הטבעה שונה ל-4 סוגי המקצים השונים של התחרות: ישראמן 226 לאיש הברזל המלא, ישראמן 113  לחצי איש הברזל, TEAM למקצה השלשות ו-KIDS למקצה הילדים.

"העיצוב החדשני של המדליות מדגיש את ייחודיות התחרות עם החיבור המיוחד לאילת ולישראל ויוצר עניין רב בקרב המשתתפים הישראליים והמתחרים מחו"ל", ציין ניר ברק, מנכ"ל שוונג והוסיף כי "המשתתפים יתרגשו במיוחד לראות מדליה כל כך מיוחדת".

מדלית ישראמן 2015

"המשתתפים יתרגשו במיוחד לראות מדליה כל כך מיוחדת". מנכ"ל שוונג, ניר ברק

לכל מי שעוד לא יודע, ישראמן-נגב 2015 יוזנק ביום שישי, 30.1.2015 בהשתתפות כ-1600 משתתפים (מהם כ-350- נשים) מ-26- מדינות. אל התחרות יגיעו ספורטאים זרים רבים וביניהם פטר וברוסק הצ'כי, אלוף ישראמן-נגב בשנתיים האחרונות, וסרג'ו מרכוס מפורטוגל, מנצח איש הברזל בברצלונה, מבכירי אנשי הברזל בעולם, הבטיחו את השתתפותם. האיטלקי מסימו קיגנה והאיטלקיה מרטינה דוגנה, מהשורה הראשונה ברמתם, ישתתפו בחצי ישראמן לצד ההולנדי אדו ואן דר מיר שניצח בשנה שעברה במסלול זה. תקציב ישראמן נגב 2015  יהיה הגבוה ביותר מבין כל תחרויות איש הברזל שנערכו עד כה בישראל ויעמוד על כ-2 מיליון שקלים.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג