נבחרת ישראל באופני הרים וכביש ממשיכה להאבק על כרטיס לאולימפיאדה

נותרו עוד שישה שבועות לסגירת הקריטריון ורוכבי הנבחרות נמצאים בשיא המרוצים על מנת לאסוף עוד ניקוד חשוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלומי חיימי מרוץ חיפה בינלאומי 2016 צילום: איגוד האופניים

להורדת אפליקציית שוונג החדשה לחצו על חנות היישומים של הנייד שלכם:

APP GOOGLE

חברי נבחרת אופני ההרים ואופני הכביש ממשיכים במלוא המרץ להתחרות על מנת לאסוף כמה שיותר ניקוד לקראת סגירת הקריטריון לריו. רוכב אופני ההרים שלומי חיימי סיים במקום השני וגיא זסלר במקום השלישי במרוץ חיפה הבינלאומי באופני הרים שהתקיים ביום שישי האחרון (8.4). את התחרות ברמה C1 ניצח היווני דימיטריוס אנטוניאדיס. חיימי ואנטוניאדיס רכבו יחדיו עד שחיימי סבל מתקר בגלגל הקדמי באמצע התחרות. לאחר החלפת גלגל הצליח חיימי לצמצם את הפער, אולם בסופו של דבר אנטוניאדיס חצה ראשון את קו הסיום. זסלר הצליח להקדים בהקפה האחרונה את הקזחי קיריל קזנטסב לאחר שהשניים רכבו יחדיו לכל אורך התחרות. יחד צברו חיימי וזסלר 70 נקודות עבור הדירוג האולימפי של נבחרת ישראל המדורגת במקום ה-20 בעולם, כאשר נותרו 6 שבועות לתום תקופת צבירת הניקוד לקביעת הקריטריון לאולימפיאדת ריו.

שלומי חיימי מרוץ חיפה בינלאומי 2016 צילום: איגוד האופנייםשלומי חיימי מרוץ חיפה בינלאומי 2016 צילום: איגוד האופניים

רוכב אופני ההרים שלומי חיימי סיים במקום השני וגיא זסלר במקום השלישי במרוץ חיפה הבינלאומי באופני הרים | צילום: איגוד האופניים

רותם ישי סיים במקום ה-45 מבין 104 משתתפים בתחרות גביע ארה"ב ברמה HC שהתקיימה בקליפורניה בשבת (9.4). גיא ניב סיים במקום ה-26 מבין 77 משתתפים בתחרות גביע גרמניה לגילאי U23, גם כן ברמה HC. בסוף השבוע הקרוב יתחרה ישי בתחרות נוספת של סבב גביע ארה"ב.

כמו כן, 13 רוכבות ורוכבי נוער ו-U23 מ-6 מועדונים שונים יתחרו בסוף השבוע הקרוב בתחרות בינלאומית באיטליה במטרה לקבוע את הקריטריון לאליפות אירופה שתתקיים בתחילת מאי בשוודיה. התחרות הנה תחרות גביע העולם לנוער, ועבור רוכבי ה-U23 תחרות ברמה HC.

אופני כביש
שני בלוך ועומר שפירא סיימו ביום ראשון את הטור של תאילנד במקומות 15 ו-58 בדירוג הכללי מבין 68 רוכבות. בלוך המדורגת 95 בעולם לא הצליחה להשיג ניקוד לדירוג העולמי, אשר ניתן רק ל-10 הראשונות בטור. הטור בן 3 הימים התקיים על מסלולים מישוריים בתנאי מזג אוויר קשים עם טמפרטורות שנושקות ל-40 מעלות ולחות גבוהה. תוצאות היום הראשון בוטלו לאחר שהדבוקה המובילה הופנתה לפנייה הלא נכונה כ-400 מטרים לפני קו הסיום. ביום השני סיימה כל הדבוקה בזמן זהה כאשר בלוך סיימה במקום ה-15. את היום האחרון סיימה בלוך במקום ה-11, גם כן בזמן זהה למנצחת. הדירוג הכללי הוכרע על בסיס מיקומים בכל אחד מהימים ובונוס זמן שהוענק לרוכבות שניצחו במיאוצי ביניים במהלך שלושת הקטעים. את הטור ניצחה יאנג קיאניו מהונג קונג, והשתתפו בו נבחרות תאילנד, יפן, סין, אוקראינה, קזחסטאן, טייוואן, ויאטנאם, מלזיה ואסטוניה. על מנת להשיג את הקריטריון הבינלאומי על בלוך לשמור על מקום בין 100 הראשונות בעולם עד סוף מאי (עוד 7 שבועות). לשם כך שהיא תצא בקרוב לתחרויות בינלאומיות נוספות באירופה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג