משרד התחבורה יקצה 50 מיליון ש"ח לתשתיות אופניים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג





משרד התחבורה יקצה 50 מליון ש"ח בכל שנה לתשתיות
אופניים בתאום עם איגוד האופניים




בישיבה שהסתיימה במשרד התחבורה בהשתתפות שר התחבורה שאול מופז ויו"ר איגוד האופניים בישראל ד"ר יוני ירום סוכם על שיתוף פעולה בין משרד התחבורה לאיגוד האופניים לקידום תשתיות תחבורתיות לרוכבי אופניים ולהקטנת מספר הנפגעים בתאונות דרכים.

משרד התחבורה הודיע כי הוא יקצה סכום של 50 מליון ש"ח בכל שנה החל משנת 2008 לקידום הנושא .



על פי התכנית המתגבשת יושם דגש על שבילי האופניים בתחום הבין עירונ. שר התחבורה הנחה את מע"צ להוביל את הנושא ולגבש תכנית מסודרת בעוד כחודש ימים. כחלק ממגמה זו הציג איגוד האופניים את תכניתו לסלילת שביל אופניים בין נתניה לתל אביב לאורך כביש מספר 2, ומשרד התחבורה הבטיח לסייע בקידום תכנית זו .



שר התחבורה ציין כי משרדו ייתן דגש על הקמת תשתיות רכיבה בפריפריה, בדרום ובצפון ובמקומות בהם יש נפגעים רבים. איגוד האופניים התבקש להציג תמונה ארצית של שבילי האופניים שחשוב לקדמם על מנת להוריד את מספר הנפגעים וההרוגים בכבישים.



בסיום הפגישה אמר מופז כי הוא רואה בשיתוף הפעולה עם איגוד האופניים חשיבות רבה בשל הידע והניסיון של האיגוד, וכן וציין את פעילות האיגוד עד היום בקידום תשתיות ובפעולות להקטנת מספר הנפגעים בתאונות דרכים. במיוחד ציין את קמפיין "יש חיים בשוליים" שמוביל איגוד האופניים.



יו"ר איגוד האופניים בישראל ד"ר יוני ירום ציין בישיבה כי "הצהרת השר מופז על הקצאת 50 מליון ש"ח לתשתיות אופניים – משמעותה קפיצת מדרגה ברמת התשתיות ובטיחות הרוכבים בישראל ".
אייל הרשטיק, מנהל הפעילות העממית באיגוד, אמר כי "לראשונה אנו רואים מצד שר תחבורה במדינה ראייה רחבת אופקים לגבי תשתיות בטוחות לרוכבי אופניים. לצערנו, יש לנו הרבה נפגעים ועוד הרבה מאד אנשים שחוששים לעלות על אופניים בגלל בעיות בטיחות. אנו מאמינים כי במידה ותצא לפועל התוכנית נראה את ישראל ירוקה יותר, עם פחות עומסי תנועה בכניסות לערים הגדולות והרבה יותר רוכבי אופניים נהנים מאיכות חיים".



דו"ח הכנסת אודות "בטיחות הרוכבים ושבילי רכיבה ייעודיים"

אתר קמפיין יש חיים בשוליים "בטיחות הרוכבים ושבילי רכיבה ייעודיים"





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג