משימות ומשימות, והרבה הנאה באקשן פלאנט רדיו חיפה

בסוף השבוע שעבר התקיים אחד מאירועי הספורט המהנים והמאתגרים של הקיץ, אקשן פלאנט 2010 בחיפה. מאות משפחות הגיעו להשתתף במרוץ החוויתי, גם משפחתה של האולטרה מרטוניסטית, קרן גולדבלט, שכל כך נהנתה עד שהייתה חייבת לכתוב על כך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בסוף השבוע שעבר התקיים אחד מאירועי הספורט המהנים והמאתגרים של הקיץ, אקשן פלאנט 2010 בחיפה. מאות משפחות הגיעו להשתתף במרוץ החוויתי, גם משפחתה של האולטרה מרטוניסטית, קרן גולדבלט, שכל כך נהנתה עד שהייתה חייבת לכתוב על כך

מאת:קרן גולדבלט


סוף הקיץ, כולם בחופש ואני קוראת על מירוץ למשפחות. מירוץ עירוני הרפתקני. מבט מהיר על התמונות מהשנה שעברה מראה אנשים מטפסים על קיר טיפוס ועורכים משימות אתגריות בים. נראה כיף. אז החלטתי לרשום את עצמי, את בעלי ואת שני בניי בני העשרה (וזה היה החלק הקל).


צילום: יניב קדוש

החלק הקשה ביותר היה ללא ספק להעיר אותם ביום המירוץ בשעה שש וחצי בבוקר. אחרי שהתאגר הזה חלף ניווטנו את דרכנו לנקודת ההתחלה בה קיבלנו מספר חוקים. שם גם קיבלנו חולצות שאפשרו לנו להשתמש באופן חופשי באוטובוסים, כלי התחבורה היחיד בו הורשו משתתפי המרוץ להשתמש.
הספירה לאחור החלה, הצופרים נשמעו ברקע ואז כולנו… התיישבנו?! כן, כדי לפתור את הרמזים המורים לאן עלינו להגיע לפי המפה שקיבלנו. היו 12 נקודות שהיה עלינו למצוא על המפה. היה סודקו, תמונה וכל מיני סוגים של פזלים שנועדו לעזור לנו למצוא את המקומות. לאחר שמצאנו את רוב הנקודות מיהרנו לתחנת האוטובוס. על מנת למצוא את שאר הרמזים והנקודות פשוט שאלנו בדרך את הקבוצות האחרות.

הנסיעות בקווי האוטובוס היו נחמדות מאוד, המקומיים התעניינו בנו ועזרו לנו למצוא את הדרך. הם סיפרו לנו שהם מאוד נרגשים מעצם העובדה שהגענו לעיר שלהם כדי לקחת חלק באירוע.


צילום: רועי זינתי

המשימות היו מהנות ובאף תחנה לא נאלצנו להמתין בתור. אחרי המרוץ גילינו שהסיבה לכך הייתה אופן חלוקת המשימות: כל קבוצה קיבלה מעטפה עם מספר משימות ומכוון שישנן יותר משימות מקבוצות, כל קבוצה קבלה מגוון שונה של משימות. המשימות כללו:
• מכונית פדלים כשהנהג נאלץ לכסות את עיניו ושאר המשתתפים מכוונים אותו ומסבירים לו לאן עליו לנווט.
• לנשק עז
• לאכול צלחת מלאה בממרח חומוס
• להתגלש במגלשה מאוד מאוד תלולה לתוך בריכה
• פיינט בול
• לגרום לחמישה אנשים לעשות תנועות מצחיקות ולצלם אותם כך
• להכות בכדור בייסבול 3 פעמים
• לטפס על חבל עם רתמה
• להחליק על משטח פלסטיק מלא בסבון ומים לתוך שער
• לצלול לתוך בריכה מלאה בפופקורן ולמצוא בתוכה מעטפה

את כל זה היה עלינו להשלים תוך ארבע שעות בלבד.


צילום: יניב קדוש

לסכם את החוויה הזו כחוויה כיפית פשוט לא יתאר מספיק טוב עד כמה נהננו. המתנדבים בכל נקודה היו מצוינים. בשום מקום לא נאלצנו לחכות בתור. כולם צחקו ועשו חיים. איפה כל זה התרחש? ובכן, בחיפה! אז אכלנו ממרח של חומוס, רצנו כתף אל כתף לצדו של עידן קפון מהישרדות, פגשנו המון חיפאים מקומיים מבוגרים שהתייחסו אלינו כאל משוגעים, והמרוץ עלה לנו כ- 200 שקלים למשפחה כולה וגם קיבלנו קופון של שני כרטיסים מקולנוע רב חן. אני בהחלט חושבת שהמרוץ היה אחד ממציאות הקיץ ואחד מהימים הטובים ביותר בהם ביליתי עם ילדי.

עכשיו כל שיש לעשות הוא לשכנע את המארגנים לערוך מירוץ דומה לספורטאים בו מגיעים ממקום למקום בריצה, רכיבה, שימוש בקיאקים וכו', כמו A Rat Race.  

לתמונות נוספות מהאירוע / אקשן פלאנט 2010 חיפה 

קרן גולדבלט – אולטרה מרתוניסטית ישראלית ומנהלת חנות פרו ספורט



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג