משחקים מהעתיד: חוויית גיימינג ניידת של HP תוצב בתחרות ישראמן אילת

במסגרת הישראמן, תחרות איש הברזל של ישראל, יוכלו המתחרים והמבקרים ליהנות גם מחווית גיימינג ניידת של HP שתספק חוויית משחק מיוחדת באמצעות מחשבי הגיימינג תחת המותג Omen
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חווית גיימינג ניידת של HP מגיעה לראשונה לאילת. המכולה, שמספקת חוויית משחק מיוחדת באמצעות מחשבי הגיימינג תחת המותג OMEN, תוצב למשך שלושה ימים ב EXPO של מלון רויאל גארדן במסגרת תחרות ישראמן.

ורצון עז להיות הכי טובים | צילום: ניר עמוס

חווית הגיימינג היא למעשה מכולת משא שהוסבה ועוצבה בהשקעה של מאות אלפי שקלים, למתחם טכנולוגי המקדם את מותג הגיימינג המוביל של HP, OMEN. זו הפעילות הראשונה מסוגה בישראל. אלפי המבקרים שצפויים להשתתף בחוויה ייהנו ממגוון של מחשבים, בקרי שליטה, מקלדות, מסכים, אוזניות ועוד.

"תחום הגיימינג מתפתח בעולם ובישראל בצורה חסרת תקדים", אמר שי פרומקיס, מנהל קטגוריית PC ב-HP, "השילוב בין HP לתחרות ישראמן 2019 היא טבעית בזכות ערכים דומים בין שני המותגים, מרדף אחרי שיאים חדשים ורצון עז להיות הכי טובים. מכולת הגיימינג שלנו היא הזדמנות לקהלים חדשים להכיר את הפיתוחים החדשים והאווירה של עולם הגיימינג. המכולה עתידה להיות מוצבת במקומות רבים מרכזיים בארץ, לרכז פעילויות וגם מבצעים לקהל הרחב".

חוויית גיימינג ייחודית עם מגוון מוצרי OMEN | צילום: באדיבות HP

מה במכולה של מותג הגימיינג OMEN: במשך ימי הפעילות, יוכלו המבקרים במכולה ליהנות מחוויית גיימינג ייחודית עם מגוון מוצרי OMEN. קו רחב של חשבי גיימינג פתוח להתנסות ובדיקה של שחקנים, החל ממחשבים נייחים, ניידים, אביזרי גיימינג ייחודים כגון אוזניות מקררות, משטחי עכבר גדולים במיוחד ומקלדות ועכברים רגישים למגע המאפשרים יתרון טקטי במשחקי מקצוענים. בנוסף יוכלו המבקרים ליהנות ממחירים מיוחדים למוצרי המותג, בעת קניה במקום.

לאתר ישראמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג