משחה פוסידון – אין כמוהו בעולם

ביום שישי, יחד עם תחרויות הריצה הרבות, יערך לו משחה. זה אינו משחה רגיל כפי ששמו רומז. אחרי הכל, כמה פעמים נלקחתם ביאכטה הישר לליבו של ים ושחיתם חזרה אל קו סיום, הנמצא בפתחה של המרינה היפה ביותר בארץ 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ביום שישי, יחד עם תחרויות הריצה הרבות, יערך לו משחה. זה אינו משחה רגיל כפי ששמו רומז. אחרי הכל, כמה פעמים נלקחתם ביאכטה הישר לליבו של ים ושחיתם חזרה אל קו סיום, הנמצא בפתחה של המרינה היפה ביותר בארץ 

מאת:מערכת שוונג

נסו לרגע לדמיין, את קו החוף היפהפייה שיגלה לעיניכם, אחרי מספר דקות של שיט ביאכטה, אל עבר קו הזינוק בלב ים. חבריכם השחיינים ישובים לידכם ורואים בדיוק את אותם מראות בלתי נשכחים. דמיינו את הבניינים הגבוהים, מצוקי החוף הסלעיים, או אולי את רצועות החול האין סופיות הנמתחות לאורכם של החופים שאתם מיטיבים להכיר. 

אחרי שהיאכטה תעגון, יהיה ברשותכם עוד פרק זמן קצר להביט, לפני שתתחילו לחתור אל עבר הנוף שעד לפני מספר דקות היה מונח אל מול עיניכם. החלום לא יסתיים כשתגיעו למתחם דרך הים שבמרינה, אחרי ששחיתם 3.8 ק"מ או 1.9 ק"מ, בין אם השתתפתם במשחה כהכנה לתחרות הישראמן סמסונג ובין אם להנאת השחייה. זוהי בדיוק הנקודה בה תתחיל המסיבה במתחם דרך הים – אחת מהשותפות העיקריות בהפקתו של המשחה שאין כמותו.

את שני המרחקים, תוכלו לבצע כמובן גם באופן לא תחרותי, לשחות לאט בקצב שלכם בסגנון שהכי נוח לכם איתו. זה יעניק לכם שהות נוספת לעכל את הנוף המדהים הנגלה לפניכם. מסביבכם יהיו פזורים קיאקים אשר ילוו אתכם לאורכו של המשחה, ביחד עם סירות הזודיאק.


המרינה בהרצליה – משם יצא משחה פוסידון (צילום: GB)

"זוהי תקופה של ים שקט ורגוע", מספר חגי אשלגי מבעלי שוונג, שחיין מאסטרס וותיק אשר הולך להשתתף במשחה. "עשינו טסט מספר פעמים על המסלול והשחיינים מאוד התלהבו. זוהי חוויה ימית כוללת, שילוב של ימאות עם שחייה. שחיינים רבים מעולם הטריאתלון ושחיית המאסטרס הולכים לקחת חלק, בנוסף לשחייני עבר אולימפיים. המראה של החוף, המצוקים ושוברי הגלים שנראים מלב ים הוגדרו על ידי רבים, כחלום. במשחה הזה השחיינים יוכלו להעריך את קו החוף הישראלי ואת יופיו. זוהי חוויה של כניסה אל תוך הטבע".  

אורי סלע מעולם המים מחזק את דבריו של אשלגי ומבטיח משחה בלתי נשכח. "עשינו פיילוט של המשחה בו השתתפו קרוב ל-100 שחיינים. אתה מתחיל בעומק של 7 מטרים מבלי שתוכל לראות את הקרקעית וכשאין על מה להישען. זה מוסיף המון אדרנלין לזינוק. אנחנו (עולם המים) נהיה שם עם מאמנינו כדי לסייע לשחיינים במים. זה שיתוף פעולה מדהים בין 3 גופים – עולם המים דרך הים ושוונג.

לדברי סלע, במשחה יקחו חלק שחייני עבר בכירים וצפוי קרב מרתק על הניצחון במקצה ל-3.8 ק"מ בין ענקי שחייה ישראלים כמו רומן טיטישניידר אשר שב לאחרונה מאליפות אירופה במים פתוחים כשמדלייה לצווארו ודניאל קציר, לשעבר מקום 9 בעולם במשחה ל-25 ק"מ, אשר משמש גם כפרשן שחייה של שוונג. עוד משתתפים בקרנבל השחייה:עדינה פאוור- אלופת אירופה למאסטרס, אילנה טבט- אלופת ישראל לשעבר, זוהר גלילי, איתי הירש והטריאתלט אסף כהן.


אילן גולדמןאילן גולדמן
עורך המשנה של אתר שוונג – אלוף ישראל לשעבר באופני כביש וכיום רץ תחרותי צולע בעל תואר במזרחנות

כל הכתבות של אילן גולדמן במדורמזרח תיכון חדש



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג