האתר החדש של שוונג: "משהו לכל אחד ואחת"

בסימן של התחדשות לקראת ראש השנה, הושק אתר שוונג החדש - מדויק יותר, מפורט יותר ומעוצב יותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תמונת אתר שוונג חדש
תמונת אתר שוונג חדש

גולשי שוונג,
חברת שוונג אירועי ספורט, מובילה כבר 12 שנים את תרבות הספורט והאקטיב לייף סטייל בישראל. כשמילים כמו מרתון, איש ברזל ונג"ש נשמעו כמו מילים גסות למרבית האוכלוסיה, אנחנו היינו אתכם הספורטאים בכל אירוע ובכל מעמד כדי לכבד את מאמצכם הרבים ולשים אתכם בקדמת הבמה הספורטיבית, תוך הבנה של מה אתם מחפשים, ומה יעשה לכם טוב.
במשך השנים הרבות בהן פועלת חברת שוונג, זכינו ליצור ולהוביל את אירועי הספורט הבולטים בישראל, החל ממרוץ הלילה של נייקי בת"א, דרך צליחת והקפת הכנרת, מרוץ המדרגות של עזריאליישראמן – תחרות איש הברזל הישראלית ועוד מאות אירועי ספורט שונים במהלך השנים.

תמונת רצים רגלייםאתר האינטרנט שלנו shvoong.co.il עמד תמיד בחזית הפעילות של שוונג ולאורך כל השנים דאגנו לייצר לכם הספורטאים תכנים מעניינים, רלוונטיים, מקצועיים ועדכניים, כאלה שכמעט ולא תמצאו באתרי אינטרנט או גופי מדיה גדולים אחרים. צילמנו אתכם כמעט בכל אירועי הספורט, עוד לפני שהמציאו את הסמרטפון והפייסבוק ודאגנו לפרסם את תוצאות המרוצים שלכם לאורך כל השנים, עוד לפני שאתם ידעתם שזה מה שאתם רוצים.
כעת אנו נמצאים בפתחה של שנה עברית חדשה וזהו זמן מצוין להתחדש עם אתר אינטרנט ששינה לא רק את פרצופו אלא גם את מרכיביו. נשמור על עצמאות המערכת ואיכות הכתבות, נמשיך לפרסם את כל אירועי הספורט הרלוונטיים לעולמנו בארץ ובעולם ונמשיך לפתח טכנולוגיות שישפרו את חוויית הספורט שלכם ויעטפו אתכם לאורך כל השנה לפני, אחרי ותוך כדי הפעילויות.
לא סיימנו את דרכינו ובקרוב מאד תזכו לראות עוד חידושים ועוד הפתעות מבית שוונג ואנו מבטיחים להמשיך לשרת אתכם ולספק את כל הנדרש לטובת אהבת הספורט.
אני תקווה, שהאתר החדש ישרת אתכם נאמנה, יקל עליכם במציאת התכנים הרלוונטיים ויהפכם לנגישים יותר.

בברכת שנה עברית (תשע"ה) בריאה וספורטיבית לכולם,
ניר ברק, מנכ"ל שוונג


קוראים וקוראות יקרים,
"משהו לכל אחד ואחת", זו תפיסת העולם שהלכה עימנו כל הדרך מהרגע שבו קיבלנו החלטה לבנות אתר חדש, מתקדם וייחודי. הוותיקים והוותיקות שמלווים אותנו כבר יותר מעשור והחדשים והחדשות שבכם, יודעים שכל יום אנו מחדשים ומעדכנים אתכם במילה האחרונה על כל מה שקורה בעולמות התוכן הקשורים בריצה, טריאתלון, אופניים ושחייה, אך היום אנו עומדים בפני תחילתו של עידן חדש ואם תרצו קו זינוק חדש – השקתו של אתר חדש ומתקדם.
מלבד היותו מעוצב ומהודק כיאה לאתרים המובילים בעולם, האתר החדש שבו אתם נמצאים כעת נועד לשרת אתכם ולתת לכם את מיטב הכתבות והמאמרים העוסקים בתרבות הספורט שאתם כל כך משקיעים בו. כך למשל, תוכלו באתר זה המחולק לארבע קטגוריות ראשיות, לבחור להתמקד בענף הספורט המועדף עליכם בצורה מהירה וידידותית למשתמש, באם זה ריצה, אופניים, טריאתלון או שחייה. כל אחד מהענפים קיבל ייצוג נאות בעמוד הבית על מנת שתוכלו לקרוא ולגלוש היישר לכתבות המעניינות אתכם במיוחד.
החידושים והשינוים אינם רק קוסמטים, אלא שינויי עומק שיאפשרו לכם מעקב טוב יותר אחר כל אחד מהענפים ויתן לכם מבט מתוקשר ובשפה עיצובית אחידה, על כל הנגזרות הנוספות כמו: מדורים נבחרים וממוקדים, טורים אישיים מרתקים, קטגוריית נשים מורחבת, חלוקה ממוקדת למתחילים, מתקדמים ומקצועיים ועמוד פייסבוק מתוחזק עם כמעט 60 אלף חברים נאמנים.

בנוסף, יצרנו כלי חדשני וייחודי לשוונג, והוא "האזור האישי" בו תוכלו לשמור, לפרסם, לרכז את הכתבות המועדפות עליכם, האירועים בהם תרצו להשתתף, תמונות נבחרות שלכם ושל אחרים וכמובן תוצאות המרוצים שלכם, הכניסה מצריכה הרשמה פשוטה וחד פעמית ולאחריה תמצאו את מגוון התכנים ששמרתם באזור האישי שלכם.

אז "היכנסו לשוונג", תיהנו מהעושר המלולי המצוי כאן כל השנה ואנו מקווים שגם אתם תמצאו כאן כל יום משהו במיוחד עבורכם.

בברכת התחדשות וחג שמח,
ארן הרשלג, עורך ראשי אתר שוונג


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • areil הגיב:

    Good morning
    before it was rally easy to find running races across the globe, now i don't see it any more , every time i go to running abroad, it shows event from the past but nothing for the future, could you please tell me how and where to find it

    thanks

    Ariel

  • אריה הגיב:

    האתר לא עולה טוב
    אני משתמש באקספלורר IE9
    מה עושים

  • היימליך הגיב:

    לא יודע מי הוגה הרעיון , בטח נסיון להידמות לאתר אחר .
    ביצוע ירוד מאוד , איכות נמוכה ביותר , כדאי שתשקלו שנית את " ההתחדשות " .

  • אייל הגיב:

    לא יודע מי מעצב האתר החדש: מבחינה אחת- לא זכור לי שבעבר נכנסתי לאתר דומה.
    מבחינה שניה- אי אפשר להיכנס לאתר כזה: הכל קופץ, הכל בתנועה, מבלבל את העיניים, קשה להישאר באתר וחבל.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג