מרתון תל אביב 2011 על מפת העולם

מרתון תל אביב 2011 מביא את קדמת הטכנולוגיה אל המשתתפים באמצעות מפת מסלול אינטראקטיבית , פיתוח ישראלי מקורי מהיחידים בעולם המרתונים, עם שלל חידושים והפתעות. יאיר בן עמי - בדק והתאהב...
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


מרתון תל אביב 2011 מביא את קדמת הטכנולוגיה אל המשתתפים באמצעות מפת מסלול אינטראקטיבית , פיתוח ישראלי מקורי מהיחידים בעולם המרתונים, עם שלל חידושים והפתעות. יאיר בן עמי – בדק והתאהב…

מאת:יאיר בן עמי


מעט מאוד פעמים מגיב עורי בצמרמורת של התרגשות כשחידוש מתגלה בפניי, זה קרה לי אתמול כשישבתי מול המחשב האישי שלי ובחנתי את אפליקציית המפה של מרתון תל-אביב. פתאום זה הרגיש כמדגדג בבטן ואז כשהבנתי אותה, את המפה, נעמדו שערות בכל גופי בעונג השמור לאותן תגליות מרגשות.
חברת שוונג (מפעילת אתר זה) דרך פעילות המפות שוונג-מאפ בשיתוף עם מרתון תל אביב מציגים מערכת מפות  ידידותית לרצים וברמה שטרם נראתה אפילו במרתונים הגדולים בעולם.
המפה מאפשרת למשתתף, במרתון תל אביב (וכל 3 המקצים הנלווים לו) , לתכנן את הריצה שלו לפרטים הקטנים ביותר וברמת דיוק שטרם התאפשרה לרצי מרתון מן המניין.


לחצו להגדלה

ניר ברק – מנכ"ל שוונג " ביום שהתחלנו לעבוד על שוונג-מאפ, ידענו שהשלב הבא בהתפתחות
המוצר הוא יצירת מפות חכמות לאירועי ספורט. אנו שמחים ומודים למארגני מרתון תל
אביב שבחרו במערכת המפות של שוונג מאפ כחלק מהחדשנות
והמקוריות שמייצג מרתון תל אביב במהדורתו החדשה.
הפיתוח של מפת המרתון בהחלט שם את תל אביב בשורה אחת עם טובי המרתונים בעולם ואנו שמחים לקחת חלק בתהליך מיצובו של מרתון תל אביב כמספר אחד בזירה המקומית עם הסתכלות ולמידה מחברינו בעולם הגדול.
בקרוב נשחרר גרסאות חדשות ומתקדמות של שוונג מאפ עם הרבה הפתעות וחידושים טכנולוגיים".


תכנון הריצה מתאפשר בעזרת קביעת הקצב לק"מ ומציאת מיקומך ע"ג המסלול לפי זמן הריצה והקצב.  לחיצה על חיצי ההכוונה (קידמה/אחורה) מאפשרת מעבר בין הקילומטרים  והסבר על המסלול בכל נקודת קילומטר שונה. בזכות מערכת המפות יוכל הרץ לראות באיזה רחוב נמצת כל ק"מ וכן את  האתרים המעניינים שעל פניהם יחלוף במהלך הריצה. המערכת כאמור מציינת כל ק"מ על גבי מפת רחובות  או תצלום אווירי ומלווה בתמונות והסברים על המקומות – זאת בנוסף כמובן, לתחנות המים, תחנות האיזוטוני, האכלה ויתר הפרטים החשובים לכל רץ בתכנון ריצת המרתון שלו.
הריצה הוירטואלית על גבי תצלום אווירי מעניקה תחושה אמיתית וייתכן שתשמש לא מעט רצים לאימון חזוי של המרתון. בנוסף ניתן לצפות במפת הפרשי גבהים, ניתן להוריג את קובץ המסלול  לשעוני GPS ואפשריות נוספות המעניקות  שירות של תכנון לרץ ברמה של המרתונים הגדולים בעולם.

בניסיון שעשיתי על התוכנה יצאתי לריצה וירטואלית של המרתון בקצב של חמש וחצי דקות לק"מ ונהנתי מכל רגע בריצת המרתון הקצרה שלי.

לא רק הרצים ידעו באילו נקודות הם יהיו בכל זמן נתון של הריצה אלא גם חברים, מאמנים או משפחות יוכלו לתזמן בדיוק מושלם נקודות בהן יעודדו את הרץ שלהם.
אולי אני רגשן אבל שוב התרגשתי כשגיליתי איך אוכל לתכנן את הגעתי לבתי קפה על המסלול כדי לצפות מהם על הרצים וכיצד אוכל לעבור בניהם בזמן הריצה תוך תכנון הצפייה במרוץ.
כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור ה-PLAY, לבחור את קצב הריצה שלכם להשען לאחור ולהביט ב- 42.2 קילומטרים של מרתון תל-אביב חולפים על פניכם בקלות בלתי נסבלת.

 

אתר ShvoongMap הוא פרי פיתוח ישראלי מקורי ומשמש עשרות אלפי ספורטאים בארץ לסימון, מדידה, שמירה ושיתוף מסלולי ריצה, רכיבה, הליכה וטיול. האתר מספק שרותים מתקדמים כמו הצגה דינמית של מסלולים באיזור, הצגת אוסף מסלולים בנושא מסויים, ייבוא וייצוא קבצי GPS, שילוב תמונות על גבי המפה (לרבות תמונות מאתרי שיתוף תמונות מובילים) ועוד.



האתר מציע API המאפשר פיתוח אפליקציות ושיתוף פעולה עם אתרים לרבות אפשרות הטמעת הצגת המסלולים ושרותים נוספים באתרים אחרים. מרתון תל אביב הינו הראשון להשתמש באפליקציה החדשנית של ShvoongMap for Events מבית ShvoongMap – שרות מפה מקוונת אינטראקטיבית לארועי ספורט.


לחצו להגדלה


האפליקציה כוללת:

  1. מסלול כולל סימני ק"מ וסימונים מיוחדים כמו נקודות שתיה וכיבוד על גבי מפה או תצ"א אינטראקטיבית – המשתמש יכול להזיז את המפה, לבצע זום וכדומה.
  2. המסלול כולל הסבר לרצים על כל ק"מ לאורך המסלול.
  3. כלי תכנון תחרות באמצעות "ריצה" וירטואלית לאורך המסלול בהנתן קצב הריצה. באמצעות כלי זה ניתן לדעת איפה אהיה בזמן מסויים לאורך המסלול וכך לקבוע עם צופים בנקודה מסויימת
  4. ייצוא מסלול ל- GPS
  5. פרופיל גבהים של המסלול
  6. נקודות עניין בתל אביב ושכבות מידע לצופים מוצגות על גבי המפה

אתר מרתון תל אביב 2011



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג