מרתון פריס: מארו טפרי קבע קריטריון לאליפות העולם

המרתוניסט הישראלי סיים במקום ה-19 בזמן של 2:17:55 שעות, ושיפר את שיאו ב-24 שניות. כדי להגיע לאליפות העולם יצטרך להיות אחד משלושת הישראלים המהירים שירדו מ-2:19 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מארו טפרי, אחד מבכירי המרתוניסטים בארץ כיום, קבע היום (ראשון) במרתון פריס תוצאה הטובה מהקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה שתתקיים באוגוסט בלונדון. טפרי חצה את קו הסיום בפריס בזמן של 2:17:55 שעות, ושיפר ב-24 שניות את שיאו האישי שנקבע לפני שנה ברוטארדאם. הוא סיים במקום ה-19 הכללי.

מארו טפרי במרוץ אייל

שיפר את שיאו האישי ב-24 שניות. מארו טפרי | צילום: צלמי שוונג

עם זאת, נסיעתו של טפרי ללונדון עדיין לא מובטחת. לאליפות העולם יוכלו לצאת שלושה מרתוניסטים בלבד, ואם יהיו יותר משלושה שיקבעו את הקריטריון העומד על 2:19 שעות, הרי שאלו שייסעו יהיו שלושת המהירים. נכון לעכשיו, גירמה אמרה שקבע במרתון הבכורה שלו בטבריה השנה 2:17:20 שעות הוא המהיר ביותר, וטפרי שהשתתף בקיץ האחרון במשחקים האולימפיים בריו אחריו.

במקביל, מתחרים כרגע איימרו עלמיה וגם וובה בריהון במרתון רוטרדאם, והם ינסו לקבוע זמנים מהירים יותר. בכל מקרה, מדובר בהישג מצוין לטפרי, שהיה יציב ברוב חלקי הריצה שלו. מי שניצח במרתון פריס היה הקנייתי פול לוניאנגאטה ששיפר את שיאו האישי ביותר מדקה וקבע 2:06:10 שעות. המנצחת בנשים היתה פוריטי ריונוריפו עם 2:20:55 שעות.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג