מרתון הרים – זה רק נשמע מפחיד

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

המשימה בריצת המרתון היא לרוץ מרחק של 42,195 מ' בזמן המהיר ביותר. לחובבנים ולמחפשי האתגר המשימה תהיה אך ורק לסיים את ריצת המרתון ולסמן עוד V ברשימת "מה אני צריך לעשות ועוד לא עשיתי". בשני המיקרים מדובר במאמץ גופני אדיר שיש להתאמן לקראתו זמן רב מראש, בכדי שניתן יהיה להגיע לסופו.

מרתון ההרים הרבה יותר סלחני לחובבנים שרוצים להשתתף במירוץ אתגרי.
הכל מתחיל מהמטרה של מרתון ההרים: לרשותכם 7 שעות, זמן בו עליכם לצבור ניקוד רב ככל האפשר באמצעות מעבר בנקודות ביקורת שנמצאות בשטח גדול. התחרות היא קבוצתית, משמע שכל הפעילות נעשית בחברותא עם האנשים עליהם אתם סומכים ואוהבים. קבוצה יכולה לכלול 2 עד 5 אנשים שצריכים להשאר כל זמן התחרות יחדיו.


צילום: דליה רביד – אתר איגוד הניווט

הפעילות מתקיימת בטבע, אין מסלול מוגדר ואין לחץ של קהל. המשתתפים נעזרים במפה מיוחדת ומפורטת על מנת להגיע לנקודות הביקורת. כל קבוצה יכולה לנוע בקצב שלה, להכתיב לעצמה את זמני המנוחה ואת המרחק אותו תרצה לעבור. תנצח הקבוצה שצברה את מירב הנקודות במשך 7 שעות.
הקבוצות נחלקות לקטגוריות שונות בהתאם להרכב שלהן.

בשנת 2005 התקיים מרתון ההרים הראשון בישראל באזור הצפון, הקבוצה המנצחת בקטגוריה הכללית עברה כמעט 60 ק"מ במהלך התחרות וצברה את הניקוד הגבוהה ביותר.
השנה יתקיים מרתון ההרים באזור יערות שפלת יהודה ביום שבת הקרוב, הארוע פתוח לכווולם ובסופו מובטחת לכם חוויה אתגרית ומגבשת שבצידה הנאה רבה.

פרטים נוספים על הארוע ניתן למצוא באתר האיגוד לספורט הניווט www.nivut.org.il
פרטים נוספים על מרתון ההרים (Rogaining ) ניתן למצוא באתר www.rogaining.com



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג