מרוץ לפסגת גבול היכולת – למען מאותגרי היכולת

רומן ספיבק ואחיו עומדים להתחרות במרוץ האולטרה מרתון בדרום גרמניה במטרה לגייס תרומות לעמותת איל"ן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רומן ספיבק ואחיו עומדים להתחרות במרוץ האולטרה מרתון בדרום גרמניה במטרה לגייס תרומות לעמותת איל"ן

מאת:רומן ספיבק

מסלול האולטרה-מרתון של רכס ZUGSPITZ בדרום גרמניה נחשב לאחד הקשים ומאתגרים באירופה. אחי ואני עומדים להתחרות בשני מקצים שונים של אירוע זה. אחי יירשם למקצה ה"מקוצר" של 69 ק"מ ולמעלה מ-3000 מ' של טיפוס מצטבר, ואני אירשם למקצה המלא שיכלול 100 ק"מ וכ-5500 מ' של טיפוס מצטבר. 

הסיבה שהחלטנו להיענות לאתגר הזה, מעבר לכך שזו חוויה מדהימה ומעצימה, היא כדי לגייס כסף לעמותת איל"ן. בתור אתלטים פעילים ובתוקף עבודתי כמאמן ריצה וכושר, אימנתי מספר הורים לילדים מדהימים אך מוגבלים מוטורית. אני מאמין שזה חלק מהציווי שלי כספורטאי, למנף את היכולות הגופניות והמנטליות שלי לטובת אלה שהיו רוצים להגיע לפסגות אלה אך מכורח הנסיבות גם אינם יכולים לחלום על כך. המרוץ וחווייתי בו יקבלו כיסוי במבחר מדיות תקשורת ובכך יעלו את המודעות לעמותה ויגבירו את פעילותה הענפה.

הסיפור שלנו
כמאמן ריצה וכושר בעשור האחרון, קירבתי מאות אנשים אל הספורט החובבני ובעיקר אל הריצה. פיקחתי והנחיתי מאות תהליכי הרזיה שהובילו לשינוי ושדרוג בחיי המתאמנים. אני מתחרה פעיל מ-2002 והספקתי לעשות 8 מרתונים בארץ ובחו"ל (שיא אישי 2:51), 2 אולטרה מרתונים בשנה האחרונה (83 ו-125 ק"מ, ניצחתי את הקצר והגעתי מקום שני בארוך).

לפני 6 שנים חציתי את הארץ ממטולה עד אילת באופניים בפחות מ-19 שעות והשתתפתי באינספור אירועי ריצה בכביש ובשטח. אחי הקטן מיכאל פעיל בעולם הריצה קרוב ל-5 שנים, בוגר 3 מרתונים רשמיים (ועוד מספר לא רשמיים, שכן הוא הצטרף למשלחת של גווין קנינג שרץ 10 מרתונים ב-10 ימים ורץ איתם מספר ימים), בוגר אולטרה סובב-עמק (62 ק"מ) ומנהל קבוצת הריצה של הסטודנטים בירושלים "מישהו לרוץ איתו". אנחנו נמצאים כעת באימונים אינטנסיביים כדי שנוכל לעמוד באתגר של ההרים הבווארים ולייצג את ישראל ועמותת איל"ן בכבוד.

המטרה המקודשת
עלות גידול ילד עם צרכים מיוחדים יכולה לעבור את ה-10000 ש"ח בחודש. היעד שלנו הוא להעביר תרומות בלמעלה מ-50000 ש"ח לאיל"ן. העמותה תממן את עלויות התחרות מכספי התרומות ועדיין ישאר למעלה מ-70% מסכום התרומה למטרות צדקה. אנחנו פונים לאנשים ששותפים לחזון שלנו שיכולים לעזור לנו לעזור להם וכמובן לתמוך בדרכינו הספורטיבית.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג