מרביעי: אליפות ישראל בבריכות קצרות עם בכירי השחיינים

אירוע השיא של החורף בשחייה הישראלית יהיה אליפות arena ישראל בשחייה בבריכות קצרות שיתקיים ביום רביעי ותימשך ארבעה ימים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום רביעי תיפתח אליפות ישראל לבריכות קצרות (25 מטר) לחורף 2017. 750 שחייניות ושחיינים מהאגודות השונות יזנקו לבריכה במכון וינגייט לתחרות השיא האחרונה לשנת 2017, ביניהם גם שחייני נבחרת ישראל שרק לפני שבועיים חזרו מאליפות אירופה בבריכות קצרות בדנמרק.

שלושה מארבעת ימי התחרות יועברו בשידור ישיר היישר מהבריכה בוינגייט בכל המדיות באתר, בפייסבוק וביוטיוב שוונג. השידור הראשון ילווה את היום הראשון של האליפות ביום רביעי, ולאחר מכן נשדר את הימים השלישי והרביעי של האליפות בשישי ובשבת. יומה השני של האליפות ישודר ביום חמישי בערוץ הספורט. השידורים יהיו של משחי הגמר, כאשר הצגת הגמרים בכל יום תתחיל בשעה 17:30 ותימשך עד לשעה 19:00. בשידורים הישירים בשוונג תוכלו לצפות בכל המתרחש בבריכה וגם בראיונות מהשטח ובסיכום היום. חוץ מזה, בכל בוקר נעלה באתר ובעמוד הפייסבוק תקצירים של משחי הגמר הבולטים. יהיה מעניין וכן, צפויים להישבר גם שיאים ישראלים בהשתתפות כמה מהשחיינים הבכירים ובראשם יעקב טומרקין.

"אליפות Arena ישראל הינה חגיגת החורף לשחייה הישראלית"' סימון דוידסון, יו"ר איגוד השחייה, "אליפות מרתקת שמגיעה מיד לאחר אליפות אירופה בדנמרק. צפויה לנו אליפות מלאת אנרגיה נפלאה והפתעות. מרבית מהשחיינים השוחים בארה״ב ישתתפו בתחרות ויחד עם שחייני הנוער הנהדרים צפויים לנו משחים מרתקים. אני רוצה לאחל הצלחה לכל השחיינים ולאחל הנאה למאמנים מימיי התחרות".

"לפני כשבועיים חזרנו מאליפות אירופה שעבורי היתה מוצלחת ואף חזרתי עם שיא ישראלי חדש", מספר מירון חירותי שחיין נבחרת ישראל, "אני מקווה שבבריכה הביתית אצליח לשחזר את הישגי, לקבוע שיאים אישיים חדשים ולהתחרות יותר טוב מאי פעם".

צילום עמוד הבית: ניר עמוס




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג