מקס סטודר משוויץ הוא אלוף אירופה בטריאתלון עד גיל 23

בתחרות שהתקיימה הבוקר באילת כיכבה צמרת הטריאתלטים האירופאית הצעירה; הטריאתלט הישראלי רן שגיב הגיע במקום הרביעי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

העיר אילת חגגה היום וכל מי שהיה בסמוך לחוף היה יכול ליהנות מתחרות ברמה אירופאית ולשזוף את עיניו בטריאתלטים וטריאתלטיות שבעוד מספר שנים יהיו מובילי הענף. זו לא תהיה הפעם הראשונה שאילת מארחת טריאתלון בינלאומי גדול, אבל ככל שהענף הזה מתפתח בארץ כך האפשרות שישראל תארח עוד אירועים בילאומיים הולכים וגדלים. צריך לזכור שהענף מתפתח בעוד הרבה מקומות אחרים בעולם ומספיק להסתכל על השמות שכיכבו כאן באליפות אירופה לנוער שהתקיימה לפני 6 שנים באילת כדי להבין שבכל מעצמת טריאתלון ביבשת לוקחים את התחרות הזו ברצינות.

הגיע במקום הרביעי במגרש הביתי. רן שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

שמונת הטריאתלטים הישראלים שהשתתפו בתחרות צברו ניסיון נוסף בעומק תחרותי חשוב והתחרו במגרש הביתי שלהם. לפני קצת יותר משנה שחר שגיב סיים במקום הרביעי באליפות העולם עד גיל 23 בטריאתלון ונפרד מקטגוריית גיל זו בדרך להתמודדות קבועה עם הצמרת העולמית של הענף הזה. היום אחיו רן שגיב,21, שנחשב כישראלי השני בדירוג האולימפי כיום, הגיע במקום הרביעי בזמן של 1:54:38 שע' ופספס את המקום השלישי בשתי שניות בלבד. הוא יצא מהמים בזמן של 18:05 דק', במקום הראשון הגיע מקס סטודר משוויץ שהיה בכושר מצוין וקבע תוצאה של 1:54:19 שע'. מיד אחריו הגיע יניק שכופלר בזמן של 1:54:34 שע'. את הפודיום סגר רוברטו סאנצ'ס מספרד שסיים שלישי בתוצאה 1:54:36 שע'. איתמר אלסטר הגיע במקום ה-14 בזמן של 1:56:34 שע' שיצא מהשחייה בזמן טוב יותר משל שגיב 17:59 דק'. נועם רונן סיים במקום ה-36 ויואב אביגדור סיים במקום ה-40 והאחרון מתוך 47 מתחרים מהם 7 לא סיימו או נפסלו כתוצאה מלאפ.

פודיום גברים אליפות אירופה עד גיל 23 | צילום: מיטל חיימוביץ'

בנשים הרכב הפודיום היה כמעט זהה כמו אצל הגברים, כאשר ג'ולי דרון משוויץ בת ה-22 הגיעה במקום הראשון וקבעה זמן של 2:09:19 שע'. למקום השני לקח 24 שניות לחצות את קו הסיום, היתה זו ססילייה סנטמרייה מספרד בת ה-21 שהגיעה בזמן של 2:09:43 שע'. סגרה את הפודיום בזמן של 2:10:39 שע' אוליבייה מתיאס בת ה-20 מבריטניה. במקצה השתתפו 30 מתחרות מתוכן סיימו את התחרות 23 מתחרות.

כניסה איכותית לטופ 10 של הטבלה שייך לטריאתלטית הגר כהן-כליף שהגיעה במקום ה-9 המכובד וחצתה את קו הסיום בתוצאה 2:14:03 שע' וזאת בעיקר בזכות ריצה טובה בזמן של 40:06 דק'. גל רובננקו סיימה במקום ה-14 בתוצאה 2:17:18 שע', נועם פישמן, 21, סיימה במקום ה-20 ורז פורדוסו הגיעה במקום ה-22.

פודיום נשים אליפות אירופה עד גיל 23 | צילום: מיטל חיימוביץ'

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג