מאמן חדש לנבחרת ישראל בשחייה

לוקה גברילו השוויצרי, שאימן בשנה האחרונה את יונתן קופלב, צפוי להחליף את קאיו קאייביץ' הקרואטי שמונה על ידי היועץ המקצועי דייב מארש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יונתן קופלב ומאמניו באליפות העולם בשחייה
יונתן קופלב ומאמניו באליפות העולם בשחייה

אחרי אליפות עולם מאכזבת עבור רוב השחיינים הישראלים ורגע לפני פתיחתה של אליפות ישראל בשחייה בוינגייט, מסתמנים שינויים משמעותיים בצוות המקצועי שיוביל את הנבחרת הישראלית. קאיו קאייביץ' הקרואטי, המאמן בפועל של הנבחרת שמונה על ידי היועץ המקצועי דייב מארש, מסיים את תפקידו.

לוקה גברילו (משמאל) יחד עם יונתן קופלב בבודפשט. חולצת נבחרת כבר יש לו | צילום: באדיבות איגוד השחייה

במקומו של קאייביץ', מי שככל הנראה יוביל מקצועית את השחייה הישראלית יהיה מאמן נבחרת שוויץ לשעבר, לוקה גברילו, שהוא גם מאמנו של יונתן קופלב – השחיין הישראלי היחיד שהגיע לגמר באליפות העולם בבודפשט.

במקביל, תיפתח מחר (רביעי) אליפות ישראל בשחייה בבריכה האולימפית בוינגייט ותימשך עד יום ראשון. השחיינים שלא הצליחו להוציא מעצמם את המיטב בבודפשט, ינסו לעשות זאת הפעם עם שיאים אישיים, כמו גם שחייני הנבחרת הצעירים יותר שהצטיינו לאחרונה בפסטיבל הנוער האירופי בהונגריה ובגביע קומן במלטה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג