מסורת בהתהוות: "אולטרה מרתון סובב עמק"

המרוץ שיזמו חברי קיבוץ הזורע יערך השנה בפעם השלישית, ויכלול שישה מקצי ריצה, שלושה מקצי רכיבה על אופניים ושלל פינוקים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המרוץ שיזמו חברי קיבוץ הזורע יערך השנה בפעם השלישית, ויכלול שישה מקצי ריצה, שלושה מקצי רכיבה על אופניים ושלל פינוקים

מאת:מערכת שוונג


מרוץ "אולטרה מרתון סובב עמק" השלישי יערך השנה ב-12.10. המרוץ קם מתוך רעיון לקדם ריצות שטח, חיבור אל הטבע ושמירה על איכות הסביבה. 


חברי הצוות שיזמו את המרוץ הם כולם חברי קיבוץ הזורע ועוסקים בפעילות ספורטיבית באופן שוטף. לקיבוץ הזורע יש זיקה חזקה לספורט בכלל ולריצה ורכיבה על אופניים בפרט. בקיבוץ קיימת קבוצת ריצה, "רצי הזורע", המונה כ-30 חברים וביניהם אנשי ברזל, אולטרה מרתוניסטים, מרתוניסטים ורצים למרחקים של 10 ק"מ ויותר. כמו כן ישנה קבוצת רכיבה, "גלגלי העמק", שכוללת כ-20 חברים.

מטרתנו היא להפיק ולהפעיל את "אולטרה מרתון סובב עמק" בכל שנה, וליצור מסורת ארוכת שנים של מרוץ איכותי. המרוץ מתקיים בשטח, באזור הביוספרי של הרי מנשה, ועובר בוואדיות, חוצה עמקים ועולה להרים ולנקודות המשקיפות על כל העמק. 


"אולטרה מרתון סובב עמק" רואה חשיבות רבה בעידוד דור ההמשך לעיסוק בספורט, ולכן בחלק מהמקצים ההשתתפות מותרת החל מגיל 10. מקצי המרוץ: ריצה – 12 ק"מ, 20 ק"מ, 32 ק"מ, 62 ק"מ, 100 ק"מ, 160 ק"מ; רכיבה – 22 ק"מ, 42 ק"מ, 62 ק"מ.

המרוץ כולל תחנות מים ורענון במרחק 5 ק"מ זו מזו. בכל תחנה יחכו למתחרים שפע של מים, משקה איזוטוני, ג'לים, בייגלה, חלווה, בננות, תפוחים, וכמובן מתנדבים מהזורע שיעודד לאורך כל המסלול.


המתחרים יקבלו שלל של פינוקים כגון חולצה מנדפת זיעה, חטיפי בריאות, קרם להרפיית השרירים, גרנולה, תעודת השתתפות, מדליות, גביעים ופרסים יקרי ערך ואיכותיים למנצחים. 

במתחם הכינוס יוכלו המתחרים והמשפחות ליהנות מרשת הצללה ענקית, שטיחים ערביים, מזרונים וכריות למנוחה, פינות ישיבה עם שולחנות וכסאות, כיבוד כיד המלך, והכל בליווי מוזיקת רקע שתנעים את האווירה. כמו כן, יוקם מתחם עצום של דוכני מכירה בהם יציגו מיטב היבואנים והספקים בארץ ציוד מקצועי לריצה ולרכיבה.


לפרטים נוספים: www.sovev-emek.org.


צילומים: שוץ


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג