ממצפה רמון לירושלים, מסע גלגלי אהבה ה- 11

400 רוכבים יצאו בבוקר יום א’ למסע ’גלגלים של אהבה’, מסע שכל כולו למען ילדי בית החולים ’אלין’. ראובן קפלן, מנכ"ל כלל בריאות ושותף בכיר למסע, מסכם את יום הרכיבה הראשון שהחל במצפה רמון ויסתיים ביום חמישי הקרוב בבית החולים ’אלין’ בירושלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


400 רוכבים יצאו בבוקר יום א' למסע 'גלגלים של אהבה', מסע
שכל כולו למען ילדי בית החולים 'אלין'. ראובן קפלן, מנכ"ל כלל בריאות
ושותף בכיר למסע, מסכם את יום הרכיבה הראשון שהחל במצפה רמון ויסתיים ביום
חמישי הקרוב בבית החולים 'אלין' בירושלים

מאת:ראובן קפלן


מסע גלגלי האהבה יצא סוף סוף לדרך. כמעט 400 רוכבים הגיעו הבוקר (א') מכל קצווי תבל למצפה רמון, לצאת למסע שכולו אהבה. התחלנו הבוקר את הרכיבה המאתגרת הזאת, שתימשך חמישה ימים, ותסתיים ביום חמישי בטקס מרגש בביה"ח אלין בירושלים.


בשעה 6:00 בבוקר, אחרי לילה קצר ביותר, התייצבנו בתחנת ההסעה שבצומת רעננה כמו חיילים טובים שנוסעים לבסיס ביום א' עם הצ'ימידן.
אוטובוס של החוויה הישראלית אסף אותנו עם עוד עשרות רוכבים בדרך למצפה רמון. חשבנו שנוכל לתפוס תנומה באוטובוס, להשלים שעות שינה, אבל ההתרגשות והאווירה לא נתנו לאף אחד לעצום עין. העברנו את הנסיעה בהחלפת חוויות ובמחשבות לקראת הבאות. בשעה 9:00 לערך נערך טקס מרגש באמפיתיאטרון במצפה רמון בנוכחותה של ראש העיר. המראה של 400 רוכבים יושבים באמפי כשכולם עם חולצות צהובות של "גלגלי האהבה" רוכבים למען מטרה אחת. מראה מרגש ומרחיב את הלב.

בסמוך לאמפי קיבלנו את אופנינו שהגיעו מבית החולים, שם הפקדנו אותם במהלך הצ'ק אין בשבוע שעבר. התארגנו ליציאה הראשונה למסע, ויצאנו לדרך. רכבנו בטור ארוך דרך הנוף המדברי עוצר הנשימה, דרך סוכה במדבר, הירידה במעלה רמון (המסוכנת !), רכיבה ארוכה בנחל רמון ובסוף לקינוח, אחרי 40 ק"מ, חיכה לנו מעלה העצמאות. הרכיבה במעלה העצמאות היתה מאתגרת במיוחד ובאמת עוצרת נשימה, בכל מובן. המראה של המרחב המתגלה לרוכב במלוא הדרו הוא בעל עוצמה אדירה. כמה פעמים שלא אעבור שם, אם ברכב או באופניים אני עדיין עוצר את נשמתי לנוכח המראה העצום של מכתש רמון.

בערב, לאחר מקלחת חמה, נסענו כולנו להאנגר אדמה.
בהאנגר חיכתה לנו חוויה מרגשת מעין כמותה. ברנדה הירש, הגברת שאחראית על גיוס התרומות לביה"ח אלין, הציגה בפנינו מצגת שחיזקה את חשיבותו של המהלך הזה, של משמעותו של 'א ל ין'. פגשנו משפחה, שבנה אריאל נולד מחדש בביה"ח אלין לאחר שנפצע קשה מאוד בגיל 15 חודשים. היה קשה למצוא בין 400 האנשים מישהו שלא מחה דמעה לאחר שראה את אריאל, כיום בכיתה ה' מתמסר בכדור עם אביו.

ארוחת הערב המצוינת, סגרה את יומנו הארוך. שינה טובה בהחלט תסייע לנו לפני יום הרכיבה שממתין לנו מחר מיד לאחר הזריחה, לילה טוב ובוקר טוב
ותודה לכל המעודדים. זה חשוב. נמשיך לעדכן מהמסלול הזה, שכולו אנשים על גלגלים של אהבה.

דיווח יומי במסע גלגלים של אהבה בבלוג של ראובן קפלן בשוונגנט



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג