מי ייקח את הכרטיס ללונדון במים פתוחים?

שני השחיינים הבכירים של ישראל, מיכאל דימטרייב ויובל ספרא, יאבקו ביניהם על המקום באולימפיאדה בתחרות המיון בפורטוגל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שני השחיינים הבכירים של ישראל, מיכאל דימטרייב ויובל ספרא, יאבקו ביניהם על המקום באולימפיאדה בתחרות המיון בפורטוגל

מאת:מערכת שוונג


מחר אחר הצהריים ( יום ראשון, 10 ביוני, 16:00, שעון ישראל) תצא לדרך תחרות המיון האחרונה לקראת האולימפיאדה בשחייה למים פתוחים בסטובל, פורטוגל. 102  שחיינים (61 גברים ו-41 נשים) מ-45 מדינות נרשמו למשחה האולימפי למרחק 10 ק"מ ויתחרו על 15 הכרטיסים הנותרים למשחקים האולימפיים, בכל קבוצת מין, לאחר שעשרת הראשונים נקבעו אשתקד באליפות העולם בשנחאי.

לתחרות נרשמו בכירי השחיינים בעולם והמאבק על הכרטיס האולימפי יהיה מעניין מאד ולבטח יספק רגעים דרמטיים. השחיינים הישראליים מיכאל דמיטרייב (בתמונה)  ויובל ספרא  שיאבקו ביניהם על הזכות לייצג את ישראל בלונדון (כל מדינה שולחת נציג אחד) יפגשו בין היתר, את הארגנינאי דניאן בלאום, הברזילאי אלן דו קרמו, הבולגרי פטר סטוייצ'ב, האנגלי דייויד דייויס, האיטלקי ולריו קלרי, הרוסי יורי קודינוב , הדרום-אפריקאי צ'ד הו והתוניסאי אוסמה מלולי האלוף האולימפי מבייג'ין במשחה 1,500 מטרים חופשי.

מלולי אמר לקראת המשחה המכריע: "המים קרים במקצת, אבל זה יגרום למשחה מהיר יותר. משחה המים-הפתוחים בלונדון יערך אחר תחרויות השחייה. כל הלחץ יעלם. אוכל להתמקד גם במשחה הארוך ואני מאמין כי אוכל להצליח. אני מתחרה על המדליה האולימפית" הדגיש התוניסאי. ואמנם, מזג-האוויר הוא שיחת היום במקום האירוע. טמפרטורת המים היא 17 מעלות בלבד והטמפרטורה על היבשה כ- 15 מעלות.

בין 61 המתחרים, ניתן גם למצוא את הפלשתינאי אחמד גברל, אשר תהיה לו זו התחרות הראשונה בקנה-מידה עולמי.

בינתיים חוותה המשלחת הישראלית תקרית דיפלומטית. בארוחת הערב החגיגית ולאחר נאומי הפתיחה, הזכירו את ישראל בנשימה אחת עם מדינות ערב וחילקו תשורה לכל אחת מהמדינות המשתתפות. צילמו את נציגנו, אך שכחו לתת את התשורה ניחשתם לנציגים הישראלים. לאחר 10 דקות של מבוכה, מארגני האירוע נזכרו כי לא העניקו את השי לישראלים, התנצלו על התקלה וחילקו את התשורה.

9.6.2012


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג