מי יהיו אלופי ישראל בריצת כביש ל-10 ק"מ?

מחר (שישי) תתקיים אליפות ישראל בריצות כביש ל-10 ק"מ ו-5 ק"מ. האלופים המכהנים, צ'מטאי סלפטר ואיימרו עלמיה לא ישתתפו בו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מחר (שישי) יארח חצי מרתון חיפה את אליפות ישראל לבוגרים בריצת כביש ל-10 ק"מ ואת אליפות ישראל לנוער בריצת כביש ל-5 ק"מ. מארו טפרי, שיאן ישראל במרתון, בחצי מרתון, ב-20 ק"מ וב-15 ק"מ הוא המועמד לניצחון ובכך ישלים עוד קטגוריה בענף. בשיא הישראלי שעומד על 28:55 דק' מחזיקים איילה סטאין ודב קרמר. לטפרי שני תארים לאומיים בלבד – בחצי מרתון מ-2015 ובריצת כביש ל-15 ק"מ מתחילת השנה ממרוץ ראשון לציון. לכן יתכן כי מחר (שישי) הוא ישלים תואר לאומי שלישי בקריירה. בנוסף על אלו טפרי זכה בעוד 5 סגנויות של אלוף ישראל ובשלוש מדליות ארד. מתחרים נוספים על קו הזינוק הם נצו דוד טאייצ'או, ימר גטהון, אגזה גואדגה, בוקיאו מלדה וטדסה גטהון.

מארו טפרי באליפות אירופה בברלין | צילום: טיבור יגר, איגוד האתלטיקה

בקרב הנשים המועמדת לניצחון היא סלאמאוויט באיולין, אם כי העובדה שהיא טרם קיבלה את האזרחות הישראלית תמנע ממנה את הזכייה בתואר אלופת ישראל, בו צפויה כנראה לזכות אזאוונט טקה שזכתה עד כה ב-16 תארים לאומיים, האחרון שבהם היה בשנת 2016 בריצת שדה. טקה זכתה פעמיים באליפות ישראל בריצת כביש ל-10 ק"מ – ב-2012 וב-2014 באשדוד. מועמדת נוספת שמועמדת לעמוד על דוכן מקבלות המדליות היא נועה ברקמן.

חיפה תארח גם את אליפות ישראל בריצת כביש לנוער ב-5 ק"מ. בכירי הנערים שישתתפו במרוץ הם דרג'ה צ'קולה, אסמרה לאקייה, אסף הררי ויונתן חיים, ובין הנערות המועמדות לניצחון הן חניכותיו של איליה בר זאב – שקד ליבוביץ' וליאור קרמר. ליבוביץ' תנסה להשלים תואר חמישי לנערות העונה, אחרי התארים בהם זכתה בריצות ל-800 מ', 1500 מ', 2000 מ' מכשולים וריצות שדה. השלישית שמועמדת לעלות על הדוכן היא יובל מנופלה.

צילום עמוד הבית: טיבור יגר, איגוד האתלטיקה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג