60 ישראלים השתתפו בתחרות איש הברזל צ'אלנג' ונציה

60 ישראלים השתתפו בתחרות הצ'אלנג' שהתקיימה בפעם השניה בונציה, 30 מתחרים השלימו אותה ביחד עם הישראמן וקיבלו תואר מיוחד. המסלול היה מהיר, אבל התנאים קשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מתחרים בצ'אלנג' ונציה רגע לפני הזינוק למים

עד היום רוב אנשי הברזל הישראלים שיצאו להתחרות בסבב הצ'אלנג' עשו את זה בעיקר בתחרות הגדולה בעולם למרחק איש ברזל שהיא צ'אלנג' רות בגרמניה. ביום ראשון, 60 ישראלים התחרו בצ'לנג' ונציה, התחרות שהתקיימה בפעם השנייה בלבד באיטליה.

מתחרים בצ'אלנג' ונציה יוצאים לשחייה

רגע לפני הזינוק. צ'אלנג' ונציה | צילום: אייל שטרן

זה לא רק הרעיון של חופי איטליה ומסלול שטוח על הנייר, אלא העובדה שצ'אלנג' ונציה משתפת פעולה עם הישראמן, ושתי התחרויות יחד הקימו את פרוייקט "טרינויקטוס" (TriInvictus) שבו דורגו משתתפי שתי התחרויות יחד בפרק זמן של שנה קלנדרית, ובנוסף צוינו המתחרים שהשתתפו בשתי התחרויות בפרק זמן של שנתיים קלנדריות. הרעיון הוא לתת את הכבוד למי שעומד באתגר של תחרות איש ברזל במסלול מהיר, וגם בתחרות שמתקיימת באילת ומציגה את אחד המסלולים ההרריים הקשים בעולם.

משתתפי פרוייקט TriInvictus באיש ברזל

בגדי TriInvictus החדשים

בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה בין צ'אלנג' ונציה לישראמן הוקם במקום דוכן של הישראמן, ומנהל התחרות בועז ריבק הסביר על הישראמן ביחד עם מרטינה דוגאנה האיטלקיה במהלך התדרוך למשתתפים. משתתפי ה-TriInvictus שזכו בפודיום בדירוג של שתי התחרוית קיבלו בטקס הסיום מגני זכוכית מיוחדים. כל 30 המתחרים שסימו את שתי התחרויות עלו לבמה וקיבלו סווטשרט מיוחד.

נמרוד אלדר היה הראשון בדירוג הכללי של שתי התחרויות המלאות והקדים בגברים את פרי שוגרמן וניצן הכהן. אצל הנשים היחידה שעשתה את שתי התחרויות המלאות היתה עינב ברגר שמש. בדירוג של משתתפי חצי ישראמן וצ'אלנג' ונציה ניצח אורבנו פארצי האיטלקי והקדים את לאונרדו פרנקו האיטלקי וניר סימון מישראל. אצל הנשים המנצחת היתה מרטינה דוגאנה, שגם ירדה מ-10 שעות בונציה. היא הקדימה את הישראליות רותם טל ושני נאות.

מבין 60 הישראלים שהשתתפו בונציה זכו בפודיומים בקבוצות הגיל המשתתפים הבאים: אסף סטולרז', שלמה אלון, גבריאלה מרגולין, עינב ברגר שמש, טל רותם, שני נאות ואנה ברק. למרות המסלול המהיר על הנייר, המתחרים דיווחו על תנאים קשים בגלל זרם נגדי חזק בשחייה, רוחות חזקות ברכיבה ומזג אוויר חם בריצה.

הדירוגים לאחר התחרות בצ'אלנג' ונציה:

Men ISRAMAN226 + Challenge Venice:
1. Nimrod Eldar (ISR)
2. Perry Sugarman (ISR)
3. Nitzan Hacohen (ISR)
Women ISRAMAN226 + Challenge Venice:
1. Einav Berger Shemesh (ISR)
Men ISRAMAN113 + Challenge Venice:
1. Urbano Ferrazzi (ITA)
2. Leonardo Franco (ITA)
3. Nir Simon (ISR)
Women ISRAMAN113 + Challenge Venice:
1. Martina Dogana (ITA)
2.  Tal Rotem (ISR)
3. Shani Naot (ISR)

לחצו להרשמה לישראמן אילת 2018



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג