מיהו הילד בן ה-11 שירוץ חצי מרתון באנטרקטיקה?

קווין גארדינר-הול הניו זילנדי כבר השתתף בשלושה חצאי מרתון והחליט לעשות בסך הכל ארבעה לפני גיל 12, רק שהרביעי יהיה במקום הקר בעולם. המסר שלו לילדים אחרים - עזבו את הפלייסטיישן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני שנה וחצי סיפרנו לכם על טריאתלט אמריקאי שצלח 50 טריאתלונים למרחק איש ברזל ב-50 ימים כדי להגביר את המודעות לאורח חיים בריא ומניעת השמנה בקרב ילדים. הוא עשה עבודה מצוינת, כי המהלך המטורף שלו תפס לא מעט כותרות בעולם, ואין ספק שמבחינה שיווקית זה עשה את העבודה.

מצד שני, הנטייה של רוב האנשים היתה להתמקד יותר במצבו הבריאותי ובעיקר הנפשי ואולי פחות במסר שלו. אז טוב שיש אחרים שממשיכים את הדרך שלו, ובמקרה הזה מה יכול להיות יותר טוב מילד שיעשה את העבודה? קווין גארדינר-הול הוא ילד ניו זילנדי בן 11, שהציב לעצמו מטרה – לרוץ 4 חצאי מרתון ב-4 מדינות שונות עד יום הולדתו ה-12.

גארדינר-הול מסביר שחוץ מההנאה הגדולה שלו מריצה, הוא רוצה להעביר מסר לילדים בני גילו שמעבירים את רוב זמנם במשחקי טלוויזיה כמו אקס בוקס ופלייסטיישן, ולהראות להם שיש הרבה אתגרים מיוחדים ובריאים שאפשר לעשות גם בגיל הזה. את חצי המרתון הראשון שלו הוא רץ בניו זילנד בגיל 8, שנה לאחר מכן הוא כבר הצליח לרדת משעתיים בחצי מרתון באוסטרליה, ובשנה שעברה השתתף בחצי מרתון בהוואי. במרץ הקרוב הוא יהיה המשתתף הכי צעיר אי פעם במרוץ סבולת על הקרח באנטרקטיקה, וזה צפוי לקרות בקור שיכול להגיע אפילו ל-19 מעלות מתחת לאפס כפי שהוא מסביר.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג