מחשבוני תזונה ואימון חדשים בשוונג

רוצים לדעת כמה קלוריות אתם צורכים ביום, כמה קלוריות שרפתם באימון, מה דופק המטרה המתאים לכם ומה מצב ה-BMI שלכם? כל התשובות במחשבונים החדשים שלנו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוצים לדעת כמה קלוריות אתם צורכים ביום, כמה קלוריות שרפתם באימון, מה דופק המטרה המתאים לכם ומה מצב ה-BMI שלכם? כל התשובות במחשבונים החדשים שלנו

מאת:מערכת שוונג


כפי שכולכם ודאי יודעים חלק אינטגרלי מניהול אורח חיים ספורטיבי הוא שמירה על תזונה נכונה. בין אם אתם מנסים לרזות, להתחטב או להעלות מסה, לא תוכלו לעשות זאת באמצעות אימון ספורטיבי בלבד, בדיוק כפי שלא תוכלו לעשות זאת באמצעות תזונה בלבד. השניים תמיד באים יחדיו.


כחברים בקהילה הספורטיבית שלנו, אנחנו מניחים שלרבים מכם חשוב להקפיד בענייני המשקל, לפחות אם לא יותר, כפי שאתם מקפידים בענייני אימונים. לפיכך החלטנו לסייע לכם לעקוב אחרי כמה אלמנטים בסיסיים שיעזרו לכם במאבקכם הצודק להיות כדי חטובים על הפלנטה, זאת באמצעות מחשבוני התזונה והאימון החדשים שלנו, בשיתוף עם חברת "Foods Dictionary".

• ישנו מחשבון שריפת קלוריות שיסייע לכם לדעת כמה קלוריות אתם שורפים ביממה.
• ישנו מחשבון צריכת קלוריות שיאפשר לכם לדעת כמה קלוריות אתם צורכים ביממה.
• ישנו מחשבון BMI שיעזור לכם לדעת מה מצב מסת הגוף שלכם.
• ולבסוף ישנו גם מחשבון דופק מטרה שבאמצעותו תוכלו לבדוק את איכות האימון ומצב הכושר שלכם.

את כל המחשבונים תוכלו למצוא בלשוניות נפרדות בצידו של עמוד התזונה שלנו. בנוסף, על כל אחד מן המחשבונים כתבה הדיאטנית הקלינית יעל היינמן-ברמן הסבר מפורט, שיתן לכם אינפורמציה נוספת חשובה לגבי אופן השימוש והמטרות השונות בהן תוכלו להיעזר בו. לכתבות תוכלו למצוא הפנייה בכל אחד מן המחשבונים והנה הן גם כאן:

כל מה שכדאי לדעת על מחשבון שריפת קלוריות
מחשבון שריפת הקלוריות יעזור לכם להבין כמה קלוריות אתם מוציאים בפעילויות גופניות שונות, ולהבין כיצד ניתן לשמור או להפר את מאזן הקלוריות היומי
.
  כתבה על מחשבון שריפת קלוריות

כל מה שכדאי לדעת על מחשבון צריכת קלוריות
מחשבון צריכת הקלוריות יעזור לכם להעריך כמה קלוריות אתם צורכים ביממה, אבל חשוב גם להבין מהם הפרמטרים שיכתיבו את צורכי האנרגיה שלכם. כל הפרטים להלן.
 כתבה על מחשבון צריכת קלוריות

כל מה שכדאי לדעת על מחשבון BMI
חישוב ה-BMI (מדד מסת גוף) הוא אחת הדרכים הסטנדרטיות לחישוב השמנה. איך מחשבים אותו, אילו מגבלות צריך לקחת בחשבון ובאיזו אופציה נוספת אפשר להיעזר – התשובות להלן.
 כתבה על מחשבון BMI

כל מה שכדאי לדעת על מחשבון דופק מטרה
מחשבון דופק מטרה יסייע לכם להבין האם האימון שלכם איכותי ולעמוד במטרות שהצבתם לעצמכם. כאן תבינו איך הוא עובד, איך למדוד אותו וגם להבין מה טווח הדופק הטוב ביותר לירידה במשקל.
 כתבה על מחשבון דופק מטרה

29.1.2013


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג