מזג האוויר לא מנע מיוקי קוואוצ'י היפני לשבור שיא מרתון מדהים

ביום הראשון של השנה החדשה, הרץ היפני המדהים שאפילו לא נחשב למקצוען בארצו, ירד בפעם ה-76 מתחת לתוצאה של 2:20 שע' במרתון והוא רק בן 30. יש לו עוד כמה שיאים לא פחות מדהימים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוקי קוואוצ'י רץ מרתון יפני
יוקי קוואוצ'י רץ מרתון יפני

יוקי קוואוצ'י הוא לא שיאן יפן במרתון, ולמרות ששיאו האישי שנקבע ב-2011 הוא 2:08:14 שע' – הוא אפילו לא נחשב לאתלט מקצוען ביפן. מה שכן, הרץ היפני המופלא הזה הוא ככל הנראה המתמידן המצטיין, אולי בתולדות המרתון בעולם.

יוקי קוואוצ'י רץ מרתון יפני

ללא ספק, אחד המרתוניסטים המרשימים בעולם. יוקי קוואוצ'י | צילום: andreyzverev

ביום הראשון של השנה החדשה הוא השתתף במרתון המסורתי שהתקיים במרשפילד שבמסצ'וסטס בצפון ארצות הברית, ולמרות קור של מעלה אחת בלבד לאורך הריצה, הוא ניצח בזמן של 2:18:59 שעות וקבע הישג מדהים. זה היה המרתון ה-76 שבו הוא יורד מזמן של 2:20 שעות, ומדובר בסך הכל ברץ בן 30.

אגב, בשנה שעברה קוואוצ'י שבר את שיא העולם למספר מרתונים מהירים מ-2:12 שעות, כשהשלים 25 כאלו ושבר את שיאו של אבבה מקונן האתיופי. לפי שיאיו האישיים, ניתן להבין עד כמה קשים היו תנאי הריצה במארשפילד, ובחצי הראשון של המרתון הזה חשש היפני שהוא לא יצליח לעמוד במשימה שלו: "אחרי 5 ק"מ הסתכלתי על הזמן ושאלתי את עצמי בפעם הראשונה למה אני עושה את זה? בחצי הדרך חשבתי שזה יהיה המרתון האיטי ביותר שלי, אבל הגעתי עד לארצות הברית כדי לעשות את זה והאנשים במרשפילד עשו המון כדי לארגן את האירוע הזה". אגב, מה שכל כך מיוחד במרתון במרשפילד הוא שמדובר באירוע ריצה חינמי.

עוד נתון מעניין הוא שבשנת 2017 השתתף קוואוצ'י בלא פחות מ-12 מרתונים רשמיים, כשאת האיטי ביותר הוא רץ בזמן של 2:15:58 שע' באוסלו שבנורבגיה. בנוסף, למרות שהוא נחשב לרץ חובבן הוא גם ייצג את יפן באליפות העולם האחרונה בלונדון וסיים במקום התשיעי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אסף הגיב:

    מעלה אחת – הכוונה למעלת פרנהייט אחת, כלומר מינוס 17 מעלות צלסיוס.
    לתשומת לב מארגני מרתון טבריה…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג