מו פראח וטירונש דיבאבה ניצחו במרוץ "גרייט מנצ'סטר"

אחרי שסיים שלישי במרתון לונדון, פראח חזר למרחק שהוא כל כך אוהב ועקף את קיפסירו 100 מטרים לסיום. דיבאבה גברה על שיאנית העולם בחצי מרתון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

קריירת מרוצי הכביש של מו פראח נראית לא רע בכלל עד עכשיו. בחודש שעבר הוא סיים שלישי במרתון לונדון ושבר את השיא הבריטי כשקבע 2:06:22 שעות. אבל במרתון הוא עדיין לא יכול להפעיל את המבערים במאות המטרים האחרונים כמו שהוא יודע.

חזר לספרינטים בסיום. מו פראח | צילום: Erik van Leeuwen

לעומת זאת, כשמדובר במרוץ ל-10 קילומטרים אפשר ליהנות מפראח כמו שהתרגלנו אליו. ביום ראשון הוא חזר למרוץ הכביש ל-10 קילומטרים "גרייט מנצ'סטר"' לראשונה מאז 2007 וניצח יריבים חזקים מאוד. פראח פיגר אחרי מוזס קיפסירו מאוגנדה, אבל הצליח לעקוף אותו 100 מטרים לסיום ולנצח בזמן של 28:27 דקות. כל זה קרה אגב בתנאי מזג אוויר חמים יחסית לאנגליה. אבל קירוי הקנייתי, בעברו אלוף העולם במרתון פעמיים, סיים שלישי במרחק של 25 שניות מפראח.

פראח בן ה-35 שזכה בבריטניה לתואר האצולה "סר" אמר בסיום המרוץ: "יש לי את המהירות ואני יודע שאני יכול לשמור אותה לסיום המרוץ אם לא לוחצים עליי יותר מדי, וזה מה שעשיתי היום. אני עדיין סוחב עייפות מהמרתון, ועבדתי קשה".

ניצחון שלישי ברציפות במנצ'סטר. טירונש דיבאבה | צילום: Katie Chan

טירונש דיבאבה האתיופית, שזכתה בקריירה בכל כך הרבה תארים במרחק הזה, ניצחה במנצ'סטר בפעם השלישית ברציפות. הפעם היא חצתה את קו הסיום בזמן של 31:08 דק' והקדימה את שיאנית העולם בחצי מרתון, ג'וסלין ג'פקוסגיי הקנייתית (31:57 דק') ואת בטסי סאניה הקנייתית (32:25 דק') שהיתה חמישית בריצת ה-10,000 במשחקים האולימפיים בריו.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג