מה המטרות של איש הברזל הטוב בעולם ל-2017?

איש הברזל הטוב בעולם התראיין לאתר של Ironman וסיפר על כוונותיו להתחרות יותר השנה כמו גם על ההישג הגדול הראשון שלו לעונה שלא כתוב בשום מקום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאן פרודנו טריאתלט ושיאן העולם באיש ברזל
יאן פרודנו טריאתלט ושיאן העולם באיש ברזל

2016 היתה שנה מושלמת עבור יאן פרודנו, שגם שמר על התואר שלו באליפות העולם באיש ברזל בהוואי, וגם קבע את התוצאה המהירה בהיסטוריה למרחק איש ברזל בתחרות הגדולה מכולן מבחינת כמות המשתתפים, צ'לנג' רות בגרמניה. ולמרות הכל, פרודנו מרגיש שהוא לא התחרה מספיק בשנה שעברה, ובראיון לאתר של IRONMAN הוא סיפר על התכניות שלו ל-2017.

יאן פרודנו שיאן העולם בטריאתלון למרחק איש ברזל

רוצה להתחרות יותר. יאן פרודנו | צילום: Moko1998

התחרות הראשונה של פרודנו לעונה הזאת תהיה ב-1 באפריל בחצי איירונמן אושנסייד בקליפורניה, המקום שבו החלו להתחרות בטריאתלון המודרני בתחילת שנות השבעים. בשנה שעברה פרודנו לא היה שם בגלל פציעה, אבל בשתי התחרויות לפני כן הוא ניצח. "אני מאוד אוהב את האנרגיה שיש בתחרות האת, אפילו שאני צריך לעבור חצי כדור ארץ כדי להגיע לשם", אמר פרודנו. 

לגבי התכנית של השנה הנוכחית אמר הגרמני: "בשנה שעברה התחריתי רק 4 פעמים, והרגשתי שעבר נצח בין תחרות לתחרות. השנה החלטתי על עונת תחרויות יותר אקטיבית, וזה אומר שאני אעשה כמה חצאים כדי לפתוח את העונה כולל חצי איש ברזל בברצלונה, תחרות איש ברזל אחת ביולי, וכנראה שתחרות חצי מרחק נוספת לפני קונה כדי לשבור את שגרת האימונים".

כשפרודנו נשאל האם תקופת הפגרה והתקופה של תחילת העונה שונות בצורה כלשהי השנה לעומת שנים קודמות הוא אמר: "אנחנו בפברואר ולא שברתי כלום וגם לא קרעתי כלום כך שמבחינתי זה כבר הישג. הישג שלא רשום על שום לוח ואני מאוד מרוצה ממנו".

לשעוני דופק בשוונג-שופ לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג