מה גרם לראש עיריית ת"א להגיד שהתקשורת מחפשת רק סקופים?

"לא כל מי שנכנס לאוהל ומרגיש לא טוב הוא נפגע מרתון", כך ענה ראש עיריית ת"א רון חולדאי לשאלת שוונג שעסקה בסיבה מדוע התקשורת מסכמת את מרתון סמסונג ת"א מהפן של הפצועים ולא מהצד הספורטיבי הרחב - כך הוא ענה לנו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זה היתה עוד מסיבת עיתונאים לקראת מרתון סמסונג תל אביב, מה שהשתנה היה בעיקר השנה. הכל היה במקום אפילו הדוברים היו אותם דוברים וכך גם הכיבוד. אין ספק ששגרה זה דבר טוב לפעמים. מסיבת העיתונאים נפתחה עם דברי ברכה, הצגת חולצת המרתון על כל המקצים שבו ותצוגת תכלית על מספר הרצים השנה, על המסלול ועל הרצים הבינלאומיים שירוצו באתרים התל אביביים ההיסטוריים.

Tel Aviv Marathon 2015

"אנשים מחפשים סקופים" | צילום: רונן טופלברג

כאשר נשאל בשלב השאלות הפתוחות על ידי שוונג מדוע לדעתו כל מה שהתקשורת מוצאת במרתון תל אביב זה רק את מספר הפצועים והרצים שהתייבשו ולא מתייחסת לתחרות עצמה על תוצאותיה הטובות או הרעות, ענה חולדאי כי את השאלה הזו יש להפנות אליכם כלי התקשורת. "התשובה צריכה להישאל מהצד השני של האולם ולא את ראש עיריית תל אביב-יפו", אמר, "אולי מהשאלה הזו תצא קריאה להתייחס למרתון בהיבטים הרחבים שלו. דבר שני, יש אצלנו בגלל הקרבה לתל אביב יש נוכחות יותר גדולה של כלי תקשורת ממרתון טבריה ואנשים מחפשים סקופים וגם מד"א נותנים כל פעם בוליטין (דגש, א.ה) כנאה מפני שהמרתון הוא אירוע חגיגי ומפני שהוא מתנהל כשורה ומפני שהוא מאורגן כהלכה ובגלל שיש בו כל כך הרבה אירועים יפים והדבר הכי פחות הוא הדבר הזה, אז מוצאים אותו כאטרקציה לתקשורת…לא כל מי שנכנס לאוהל ומרגיש לא טוב הוא נפגע מרתון".

בגזרת אותם רצים בינלאומיים ציין ראש עיריית ת"א כי הרצים שהוזמנו ינסו לשבור את שיא המסלול שעומד על 2:10:30 שע' שהושג בשנה שעברה. יחד עם זאת ציין כי, "השנה מי שיירד מזמן של 2:08 שע' יזכה בפרס כספי של 40 אלף דולר. תקציב המרתון הוא 13 מיליון שקל וזהו המרתון השמיני מאז חידשנו את המרתון בעיר", הוסיף ראש העירייה, "כמו בכל שנה מדובר בחגיגה גדולה לספורטאים, לתושבי העיר ומבקריה. המרתון הוא אחד המרוצים המרהיבים בארץ ועומד בשורה אחת עם המרתונים הגדולים בעולם. השנה בית המשפט קיבל את עמדת העירייה לגבי האחריות האישית של המשתתפים במרוצים המוניים, ביטל את הצורך באישור רפואי וקבע כי ניתן להסתפק בהצהרת בריאות, כפי שנהוג בכל העולם. אני מאמין שההחלטה הזאת תסיר מכשול ממשי מקיומם של מפעלי ספורט עממיים. אני מאחל לכל אחד מהמשתתפים הצלחה והנאה והכי חשוב שכל אחד ייקח אחריות, ישמור על עצמו ויגיע לניצחון האישי שלו".

71601.5הרשמה למרוץ ההכנה למרתון סמסונג ת"א – ליחצו להרשמה

צילום עמוד הבית:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג