מהפך בצמרת: חילופי מאמנים לאומיים באופניים לקראת טוקיו 2020

לתפקיד המאמנים הלאומיים החדשים בכביש והרים ייכנסו ניב ליבנר ודרור פקץ', כאשר חלק מהמינויים ייכנסו לתוקפם באופן מיידי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הנהלת איגוד האופניים אישרה אתמול (ראשון) מינוי מאמנים לנבחרות ישראל באופניים למחזור האולימפי טוקיו 2020. שלושת המאמנים קיבלו על עצמם את "תנאי הנייטרליות" שדרשה הנהלת האיגוד והתחייבו לא לאמן רוכבי נבחרת בענף ובקטגוריה שתחת אחריותם במסגרת פרטית או במסגרת מועדון.

ניב ליבנר

ניב ליבנר | צילום: Ranking Helmets

המינוי הראשון שהוכרז וייכנס לתוקף באופן מיידי הוא של אלוף ישראל לשעבר באופני כביש, ניב ליבנר, 30, אשר מונה למאמן נבחרת הנשים באופני כביש. כזכור ליבנר הוא רוכב הכביש הישראלי הראשון בעשורים האחרונים שהשלים שלוש עונות כמקצוען בקבוצה אירופית. בעבר שימש גם כמנהל ספורטיבי (DS) בקמפיין של נבחרת ישראל באופני כביש לנשים לקראת המשחקים האולימפיים בריו 2016 לצד אורי צור. במקביל למינוי של ליבנר מונה רוכב העילית והמאמן יובל בן מרדכי, 33, לתפקיד מאמן נבחרת הגברים באופני כביש ומועד כניסתו לתפקיד טרם פורסם.

דרור פקץ', 36, מונה למאמן נבחרת ההרים והוא יעבוד בשיתוף פעולה עם עוזרת המאמן ענבר רונן. פקץ', הוא רוכב אופני ההרים הישראלי הראשון שרכב בקבוצה מקצוענית. בוגר קורס מאמנים של ה-UCI. דרור ייכנס לתפקיד באופן מיידי.

מאיגוד האופניים נמסר כי הם מודים למאמנים היוצאים אביעד יזרעאל ואילן אולמן. "מדובר במאמנים שהובילו את הנבחרות להישגים חסרי תקדים בשנים האחרונות ובהם העפלה של רוכבת ורוכב ישראלים למשחקים האולימפיים בריו 2016. אביעד ואילן הציבו רף גבוה למאמנים שיגיעו אחריהם. מעבר לתפקידיהם האחרים בענף, שניהם ימשיכו להיות מעורבים באיגוד כחברי הוועדה המקצועית ויוכלו לתרום מניסיונם לטובת המאמנים החדשים". שלושת המאמנים קיבלו על עצמם את תנאי הנייטרליות שדרשה הנהלת האיגוד והתחייבו לא לאמן רוכבי נבחרת בענף ובקטגוריה שתחת אחריותם במסגרת פרטית או במסגרת מועדון.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג