מבזק || נמנע היום פיגוע שתוכנן בחצי מרתון ברלין

דרמה במהלך חצי מרתון ברלין שהתקיים היום, במהלכו עצרה המשטרה המקומית ארבעה חשודים שהתכוונו לפגוע ברצים ובמעודדים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום (ראשון) התקיים בגרמניה חצי מרתון ברלין והמשטרה הודיעה כי היא מנעה פיגוע שעמד להתרחש במהלך האירוע. המשטרה מסרה בכלי התקשורת כי היה מדובר בסכנה רבה ואפילו מיידית וכי היא עצרה ארבעה חשודים כשעליהם סכינים ומטרתם היתה לפגוע בצופים הרבים שמריעים ברחובות וכמו כן ברצים עצמם.

אך דווקא החדשות הגדולות הגיעו מחצי המרתון השנתי שהתקיים בברלין בהשתתפות 36 אלף רצים. אריק קיפטנוי הקנייתי, שמעולם לא ירד משעה בריצה ל-21.1 קילומטרים עד היום, רץ עד לקילומטר ה-14 בקצב מהיר מקצב שיא העולם של זרסנאי טדסה (58:23 דק'). בסופו של דבר קיפטנוי נחלש ברבע האחרון של הריצה, אבל הצליח לשמור על המקום הראשון ולנצח בזמן של 58:42 דק'. הוא השווה את תוצאת השנה בעולם שקבע בפברואר בן ארצו ביטן קארוקי בחצי מרתון ראס אל חיימה שבאיחוד האמירויות.

לא מעט רצים ישראלים השתתפו בברלין, והמהיר ביניהם היה מוטי מזרחי שסיים בזמן של 1:09:46 שע'. עוד תוצאות בולטות של רצים ישראלים: דרור מנור (1:12:12), מושיקו ישרים (1:13:42).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג